Родной антифриз на Рено Дастер
-
- Сообщения: 1332
- Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
- Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
- Страна, Город: Львов-Червоноград
- Благодарил (а): 240 раз
- Поблагодарили: 158 раз
Re: Родной антифриз на Рено Дастер
На мою думку, якщо хочеться зекономити, то доїздити до заміни на оригінальному і замінити повністю на інакший.
- d.lus
- Сообщения: 1302
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: Київ
- Благодарил (а): 172 раза
- Поблагодарили: 313 раз
Re: Родной антифриз на Рено Дастер
Просто додам з теорії
1. Про сучасні лобридні (гібридні другого покоління - SOAT/ SiOAT/ PSiOAT/ NOAT/ POAT) антифризи.
В залежності від виробника (а часто - регіону походження компанії виробника та розробляння рецептури) в цьому типу антифризів застосовуються різні компоненти: силікати, фосфати, нітрити тощо.
Так от, силікати при спрацюванні схильні до утворення гелів чи твердих часточок, а фосфати утворюють накип при взаємодії з сильно мінералізованою водою.
2. Про "застарілі" G11
Утворюють захисну плівку на компонентах системи охолодження, яка запобігає корозії, однак погіршує теплообмін.
Крім того, пр испрацюванні пакету присадок, ця плівка може розпадатися з утворенням дуже дрібних та жорстких часточок і їх агломерацій.
Враховуючи, що у нас на ринку жовтого кольору продається що завгодно, а саме на специфікації дивляться длаеко не всі і далеко не завжди...
1. Про сучасні лобридні (гібридні другого покоління - SOAT/ SiOAT/ PSiOAT/ NOAT/ POAT) антифризи.
В залежності від виробника (а часто - регіону походження компанії виробника та розробляння рецептури) в цьому типу антифризів застосовуються різні компоненти: силікати, фосфати, нітрити тощо.
Так от, силікати при спрацюванні схильні до утворення гелів чи твердих часточок, а фосфати утворюють накип при взаємодії з сильно мінералізованою водою.
2. Про "застарілі" G11
Утворюють захисну плівку на компонентах системи охолодження, яка запобігає корозії, однак погіршує теплообмін.
Крім того, пр испрацюванні пакету присадок, ця плівка може розпадатися з утворенням дуже дрібних та жорстких часточок і їх агломерацій.
Враховуючи, що у нас на ринку жовтого кольору продається що завгодно, а саме на специфікації дивляться длаеко не всі і далеко не завжди...
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1302
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: Київ
- Благодарил (а): 172 раза
- Поблагодарили: 313 раз
Re: Родной антифриз на Рено Дастер
Ще пофлужу трохи.
Так би мовити, для загальної інформації в першу чергу любителям обирати антифриз за кольором
Оце - скріни з офіційної технічної документації Arteco на концентрати та суперконцентрати Freecor XLC (G12+/ 41-01-001/--S) та Freecor BMC (G12evo).
Як бачимо, XLC може бути прозорим, червоним, синім, помаранчевим чи жовтим. А BMC - рожевим, синім чи флюоресцентно-зеленим. Freecor XLC - оригінальна pdf-ка
Freecor BMC - оригінальнА pdf-ка
Так би мовити, для загальної інформації в першу чергу любителям обирати антифриз за кольором

Оце - скріни з офіційної технічної документації Arteco на концентрати та суперконцентрати Freecor XLC (G12+/ 41-01-001/--S) та Freecor BMC (G12evo).
Як бачимо, XLC може бути прозорим, червоним, синім, помаранчевим чи жовтим. А BMC - рожевим, синім чи флюоресцентно-зеленим. Freecor XLC - оригінальна pdf-ка
Freecor BMC - оригінальнА pdf-ка
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини