Діагностика ДВЗ та топлівної
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Може й дурнувате припущення, але... У k9k є підкачний насос в баку, має, наче, качати 4.5 бар тиску.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 1352
- Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
- Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
- Страна, Город: Львов-Червоноград
- Благодарил (а): 261 раз
- Поблагодарили: 161 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Нема ніякого насоса. Для чого тоді груша?d.lus писал(а):Може й дурнувате припущення, але... У k9k є підкачний насос в баку, має, наче, качати 4.5 бар тиску.
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6802
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Три доби стояло авто. Сьогодні вранці хоч і не зовсім легко та завелось із першого разу. Трохи кинуло сивого димку і запрацювало нормально. НЕ троїло! Від останньої заміни мастила пробіг 5,5 тискм. Минулого тижня встигло проїхати 2100 км із двотонним причіпом. "Червоний джекічан" з'являвся при хорошій акселерації на обгін та швидкісному режимі 120+. В решті режимів двигун працює як треба, витрати мастила чи ОР немає. Трясучка не пропала, все ще збираємося їхати до діагноста...
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Ось фото свічок. Купили Iskra)) вийшли з ладу Beru.
Надворі похолодало, авто заводиться нормально тільки з підкачкою солярки грушою. Як тільки з’явиться нагода - поїде авто на нормальну діагностику...
Надворі похолодало, авто заводиться нормально тільки з підкачкою солярки грушою. Як тільки з’явиться нагода - поїде авто на нормальну діагностику...
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
UPD:
Був дастероід на діагностиці. Перш, ніж кудись лізти, спитали чи міняв паливний фільтр. Кажу міняв. На той час в сільмазі підходящий був тільки один вартістю 235 грн. Ще при заміні він видався мені якимось повітряно легким...
Зняли фільтр, злили солярку. Надів шланг від компресора на «вхід», трохи качнули і з «обратки» пішло повітря. Перекриваєш обратку і повітря валить із третьої, меншої діаметром, трубки.
Сервісмен почав качати грушою і старий фільтр почав просто клацати, груша не дубіла. Рішення прийнято - заміна фільтра. Купив Delfi за 570 грн. На такому ж тесті при закритій «обратці» у фільтрі спрацьовував клапан і повітря через маленьку трубку не виходило. Магія!)))
Грушою накачали, авто завелось і поїхало як належить. Єдиний тільки момент - здається довше стало диміти з вихлопа. Але тут питання - може похолодало надворі і то просто пар, хз. Спостерігаємо...
Зі слів сервісмена проблема із відтоком солярки могла бути не лише у фільтрі. Якщо в процесі експлуатації будуть нюанси із запусками, будемо шукати далі. Поки спостерігаємо.
При демонтажі датчика вологи з корпусу фільтру, відламали на ньому різьбу. Мучились з добру годину, відкручував ст датчик просто відмовився. Майстер каже, що через погану якість фільтру могли бути нюанси з різьбою і датчик тупо закусило. Я це підтверджую, чим той датчик тільки не викручували, не допомогло нічого. Тепер на щитку приборів світиться індикатор, неприємно та не смертельно...
Тепер трясучка.
При переході на зимову гуму на розвалі виявили порваний пильник переднього внутрішнього шрусу. Пильник купив, полізли туди. Виявляється розвалився один з тришипів, пильник уламками стопорного кільця прорізало із середини і трохи помолотило по периметру зовнішню обойму шруса.
Тришип підійшов ідеально із моєї бензинки 1.6, яка в розборі. Зовнішню обойму не міняли, сервісмен сказав, що нічого страшного немає.
Все зібрали і знов магія, авто не трясе!
Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...
Був дастероід на діагностиці. Перш, ніж кудись лізти, спитали чи міняв паливний фільтр. Кажу міняв. На той час в сільмазі підходящий був тільки один вартістю 235 грн. Ще при заміні він видався мені якимось повітряно легким...
Зняли фільтр, злили солярку. Надів шланг від компресора на «вхід», трохи качнули і з «обратки» пішло повітря. Перекриваєш обратку і повітря валить із третьої, меншої діаметром, трубки.
Сервісмен почав качати грушою і старий фільтр почав просто клацати, груша не дубіла. Рішення прийнято - заміна фільтра. Купив Delfi за 570 грн. На такому ж тесті при закритій «обратці» у фільтрі спрацьовував клапан і повітря через маленьку трубку не виходило. Магія!)))
Грушою накачали, авто завелось і поїхало як належить. Єдиний тільки момент - здається довше стало диміти з вихлопа. Але тут питання - може похолодало надворі і то просто пар, хз. Спостерігаємо...
Зі слів сервісмена проблема із відтоком солярки могла бути не лише у фільтрі. Якщо в процесі експлуатації будуть нюанси із запусками, будемо шукати далі. Поки спостерігаємо.
При демонтажі датчика вологи з корпусу фільтру, відламали на ньому різьбу. Мучились з добру годину, відкручував ст датчик просто відмовився. Майстер каже, що через погану якість фільтру могли бути нюанси з різьбою і датчик тупо закусило. Я це підтверджую, чим той датчик тільки не викручували, не допомогло нічого. Тепер на щитку приборів світиться індикатор, неприємно та не смертельно...
Тепер трясучка.
При переході на зимову гуму на розвалі виявили порваний пильник переднього внутрішнього шрусу. Пильник купив, полізли туди. Виявляється розвалився один з тришипів, пильник уламками стопорного кільця прорізало із середини і трохи помолотило по периметру зовнішню обойму шруса.
Тришип підійшов ідеально із моєї бензинки 1.6, яка в розборі. Зовнішню обойму не міняли, сервісмен сказав, що нічого страшного немає.
Все зібрали і знов магія, авто не трясе!
Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...
-
- Сообщения: 1352
- Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
- Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
- Страна, Город: Львов-Червоноград
- Благодарил (а): 261 раз
- Поблагодарили: 161 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
І ви не чули, як хрустить поворотний кулак, що він аж розвалився?Outman писал(а):UPD:
Тепер трясучка.
При переході на зимову гуму на розвалі виявили порваний пильник переднього внутрішнього шрусу. Пильник купив, полізли туди. Виявляється розвалився один з тришипів, пильник уламками стопорного кільця прорізало із середини і трохи помолотило по периметру зовнішню обойму шруса.
Тришип підійшов ідеально із моєї бензинки 1.6, яка в розборі. Зовнішню обойму не міняли, сервісмен сказав, що нічого страшного немає.
Все зібрали і знов магія, авто не трясе!
Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Симптомів жодних. Окрім трясучки звісно)) І я їздив за кермом, не чув нічого. Порваний пильник виявили під час плавного розвалу). Два тришии були цілі.lex писал(а):І ви не чули, як хрустить поворотний кулак, що він аж розвалився?Outman писал(а):UPD:
Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6802
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Мой первый 12 лет уже ходит по охотам и рыбалкам, На втором езжу там же третий год. Где вы ухитряетесь положить это авто
Покажите трассу, приеду лично, проеду!
Покажите трассу, приеду лично, проеду!
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Он у меня не первьій...instruktor писал(а):Мой первый 12 лет уже ходит по охотам и рыбалкам, На втором езжу там же третий год. Где вы ухитряетесь положить это авто
Покажите трассу, приеду лично, проеду!
Я вже принаймі другий власник. Першим власником була панянка, яка вчилась на ньому мистецтву керування. Коли попав у наші руки, багато вузлів та агрегатів вимагали уваги, поволі відновлюємо)
На щитку 200 тис, по факту хз, точно не менше.
Своєчасна і професійна обслуга автомобіля суттєво продовжує строк його експлуатації, збільшує час проведений за кермом та знижує нервове напруження!