Діагностика ДВЗ та топлівної

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

lex писал(а):1. А я вам що казав? Беріть і міняйте одразу свічки! Не витрачайте лишні гроші.
2. Як поїдете міняти свічки, то їдьте до дяді Васі з дуже прямими руками. А краще до досвіченного дизеліста. Свічки давно не знімалися і є вірогідність їх обламати. Для гаманця буде боляче.
3. На яких обертах і швидкості трясучка? Можливо зарано переходите на верхню передачу? Спробуйте розганятися так, що коли включите верхню передачу обороти не впали нижче 2000 -2200.
P.S. У нас на форумі прийнято дякувати камрадам за корисні підказки. Для цього є відповідна пімпочка :mrgreen:
Всьо, теперка пімпочкую! :mrgreen:
1. Ви вже вибачайте за, на перший погляд, елементарні питання. Це перший дастер та перший дизель. До кого ж як не до комрадів-форумчан міг звернутись в умовах відсутності доствіду та, як виявилося, матеріальної бази)
2. Дядя Вася рекомендований як дизеліст зі стажем довжиною в життя, з цим ніби все гаразд. Щиро на це сподіваюсь!))
3. Трясучка на наборі швидкості на будь-яких обертах. Це не та ситуація коли зарано увімкнув підвищену швидкість і авто "давиться". Враження ніби умовно схватили авто за кардан і тупо трясуть. Симптоматика дуже схожа на проблеми із хрестовиною (колись проходив таке на субі). При дуже плавному наборі автомобілем не трясе. При їзді заднім ходом все гаразд.
lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex »

Outman писал(а): 3. Трясучка на наборі швидкості на будь-яких обертах. Це не та ситуація коли зарано увімкнув підвищену швидкість і авто "давиться". Враження ніби умовно схватили авто за кардан і тупо трясуть. Симптоматика дуже схожа на проблеми із хрестовиною (колись проходив таке на субі). При дуже плавному наборі автомобілем не трясе. При їзді заднім ходом все гаразд.
Хрестовина як варіант. В мене як политіла задня, то не було відчутно на місці. Люфта не було. Коли від‘єднали кардан, тоді стало відчутно що вона заклинивша. Але вібрація була на нейтральці так само.
Скоріше подібно на підвісний. В мене на міцу якось після заміни не зятягнули болти кріплення підвісного до кузова. Так от вібрація була тільки при розгоні.
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

UPD.
Свічки накалу змінили. Дві штуки. Авто завелось нормально, цілий день каталось. На ранок не завелось взагалі. Перевірка свічок «проводочком» показала, що усі живі! Година танців з бубном, все на місці. Зрештою завелась після токо, як добряче накачали грушою солярки. Та й то не легко. Прогрівається, заводиться як належить. Wtf :|
Раніше просто на холодну не заводилась. Прийдуть морози, взагалі не заведеш...

Єдиний плюс - раніше на холодну коли заведеш, з труби валив сизий димок. Тепер все чисто) Майстер каже, що причиною цілком могли бути свічки накалу. Отаке
Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 6793
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 506 раз
Поблагодарили: 924 раза
Контактная информация:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение instruktor »

Теперь обратку проверяй.
Умом россию не понять, да и не стоит утруждаться. У ней особенная стать, кругом насрать и не признаться!

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)
Изображение
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

instruktor писал(а):Теперь обратку проверяй.
Це якась поширена проблема? Є що «покурить»?))
lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex »

Outman писал(а):UPD.
Свічки накалу змінили. Дві штуки. Авто завелось нормально, цілий день каталось. На ранок не завелось взагалі. Перевірка свічок «проводочком» показала, що усі живі! Година танців з бубном, все на місці. Зрештою завелась після токо, як добряче накачали грушою солярки. Та й то не легко. Прогрівається, заводиться як належить. Wtf :|
Раніше просто на холодну не заводилась. Прийдуть морози, взагалі не заведеш...

Єдиний плюс - раніше на холодну коли заведеш, з труби валив сизий димок. Тепер все чисто) Майстер каже, що причиною цілком могли бути свічки накалу. Отаке
1. Враховуючи скільки проїхали ваші свічки, їх треба було замінити обов‘язково усі! Що за копієчна економія?
2. Перед тим, як перевіряти обратку, перевірте, чи тримає зворотній клапан в груші. Тобто перед заводкую, пробуйте підкачувати паливо грушою. Качаєте, поки вона не стане твердою. Тоді пробуєте заводите.
3. Як що нічого не змінилося, їдете до дизеліста перевіряти обратку.
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

lex писал(а):
Outman писал(а):UPD.
Свічки накалу змінили. Дві штуки. Авто завелось нормально, цілий день каталось. На ранок не завелось взагалі. Перевірка свічок «проводочком» показала, що усі живі! Година танців з бубном, все на місці. Зрештою завелась після токо, як добряче накачали грушою солярки. Та й то не легко. Прогрівається, заводиться як належить. Wtf :|
Раніше просто на холодну не заводилась. Прийдуть морози, взагалі не заведеш...

Єдиний плюс - раніше на холодну коли заведеш, з труби валив сизий димок. Тепер все чисто) Майстер каже, що причиною цілком могли бути свічки накалу. Отаке
1. Враховуючи скільки проїхали ваші свічки, їх треба було замінити обов‘язково усі! Що за копієчна економія?
2. Перед тим, як перевіряти обратку, перевірте, чи тримає зворотній клапан в груші. Тобто перед заводкую, пробуйте підкачувати паливо грушою. Качаєте, поки вона не стане твердою. Тоді пробуєте заводите.
3. Як що нічого не змінилося, їдете до дизеліста перевіряти обратку.
Бажаю здоров'я! :D
1. Як вже й писав раніше в місцевому партшопі викуплена вся партія свічок - аж три.)))
2. Наскільки я розумію якщо груша (клапан) тримає нормально то вона має бути постійно твердою?
3. Хороший автомобіль - новий автомобіль! :lol:
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex »

Outman писал(а):
lex писал(а):
Outman писал(а):UPD.
Свічки накалу змінили. Дві штуки. Авто завелось нормально, цілий день каталось. На ранок не завелось взагалі. Перевірка свічок «проводочком» показала, що усі живі! Година танців з бубном, все на місці. Зрештою завелась після токо, як добряче накачали грушою солярки. Та й то не легко. Прогрівається, заводиться як належить. Wtf :|
Раніше просто на холодну не заводилась. Прийдуть морози, взагалі не заведеш...

Єдиний плюс - раніше на холодну коли заведеш, з труби валив сизий димок. Тепер все чисто) Майстер каже, що причиною цілком могли бути свічки накалу. Отаке
1. Враховуючи скільки проїхали ваші свічки, їх треба було замінити обов‘язково усі! Що за копієчна економія?
2. Перед тим, як перевіряти обратку, перевірте, чи тримає зворотній клапан в груші. Тобто перед заводкую, пробуйте підкачувати паливо грушою. Качаєте, поки вона не стане твердою. Тоді пробуєте заводите.
3. Як що нічого не змінилося, їдете до дизеліста перевіряти обратку.
Бажаю здоров'я! :D
1. Як вже й писав раніше в місцевому партшопі викуплена вся партія свічок - аж три.)))
2. Наскільки я розумію якщо груша (клапан) тримає нормально то вона має бути постійно твердою?
3. Хороший автомобіль - новий автомобіль! :lol:
2. Не обов‘язково. Але ви зрозуміїте, якщо післі підкачки буде заводитись добре, тоді проблема ймовірно там.
3. Погоджуюсь! :mrgreen:
lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex »

Так. То вже 3 пункт вашої перевірки. На відео перша форсунка або клапан її під заміну.
Ответить