Так, мене "улыбает" коли це стосується освітлення саме в автомобілі і, тим-паче, індикаторних ламп.
Та навіть у випадку головних фар, вигода світлодіодного освітлення саме з точки зору енергоспоживання досить сумнівна. Там інші бонуси
Я ХЗ що там насправді по енергоспоживанню, не міряв.
Економії не бачу, штатний режим споживання мене цілком влаштовує.
Мозок машини може бачити не опір, а тупо обрив ланцюга. Вдома є махонькі резистори (ставив послідовно зі світлодіодами коли в Гольфі підсвітку робив білу) - можна спробувати тупо воткнути замість плафонів і подивитись на результат.
Але питання чому це викликає саме таку реакцію.
Якщо відключати, то вже два одразу.