Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Добавлено: 25 сен 2020, 20:04
Сьогодні нарешті встановив Полігонівський захист.
Робити це самому - та ще розвага, але все реально в ямі.
Кілька зауважень щодо кріплення якщо хтось буде то робити самостійно.
1. В комплекті - три болти та три закладних, а точок кріплення - чотири. Четверта точка - один зі штатних болтів кріплення кронштейну обойми підвісного підшипника кардану.
2. Чи то Полігон щось не доміряв, чи то румуни підрамник трохи змінили, але правий отвір в підрамнику, крізь який має проходити болт кріплення, менший за розміром, ніж лівий. Власне, там навіть не круглий отвір, а продовгуватий і в нього комплектний болт М8 не влазить. Або свердлити підрамник (не хочу), або готувати з собою болт М6.
Наразі закріпив на трьох точках - нічого не тарабанить, притискається міцно. Але болт М6 з гайкою та шайбами купив - на днях докручу.
Що ще не дуже сподобалось.
Одна з точок - на отому "нарості" на лонжероні потребує демонтажу штатної гумки з отвору в лонжероні і вкладання туди закладного болту. Потім до отвору притискається захист.
Воно, начебто, щільно притискається, але щось мені хочеться чимось довкола того отвору ущільнити. Може дверним ущільнювачем гумовим...
Болт кріплення кронштейну підшипника - він же четверта точка кріплення Передні болти кріплення. Правий (на фото - лівий) треба ставити М6.
Робити це самому - та ще розвага, але все реально в ямі.
Кілька зауважень щодо кріплення якщо хтось буде то робити самостійно.
1. В комплекті - три болти та три закладних, а точок кріплення - чотири. Четверта точка - один зі штатних болтів кріплення кронштейну обойми підвісного підшипника кардану.
2. Чи то Полігон щось не доміряв, чи то румуни підрамник трохи змінили, але правий отвір в підрамнику, крізь який має проходити болт кріплення, менший за розміром, ніж лівий. Власне, там навіть не круглий отвір, а продовгуватий і в нього комплектний болт М8 не влазить. Або свердлити підрамник (не хочу), або готувати з собою болт М6.
Наразі закріпив на трьох точках - нічого не тарабанить, притискається міцно. Але болт М6 з гайкою та шайбами купив - на днях докручу.
Що ще не дуже сподобалось.
Одна з точок - на отому "нарості" на лонжероні потребує демонтажу штатної гумки з отвору в лонжероні і вкладання туди закладного болту. Потім до отвору притискається захист.
Воно, начебто, щільно притискається, але щось мені хочеться чимось довкола того отвору ущільнити. Може дверним ущільнювачем гумовим...
Болт кріплення кронштейну підшипника - він же четверта точка кріплення Передні болти кріплення. Правий (на фото - лівий) треба ставити М6.