Автономное управление электромагнитной муфтой.
- d.lus
- Сообщения: 1354
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 179 раз
- Поблагодарили: 334 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
Я чогось не розумію в конструкції, мабуть... Але що за діоди і навіщо?
Муфта керується чим? 12В?
Муфта керується чим? 12В?
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6793
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 506 раз
- Поблагодарили: 924 раза
- Контактная информация:
- Barmaglot
- Сообщения: 456
- Зарегистрирован: 24 май 2013, 12:14
- Модель автомобиля: Renault Duster 4x4, 1.6, МТ-6, Оливковый
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 180 раз
- Поблагодарили: 24 раза
- d.lus
- Сообщения: 1354
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 179 раз
- Поблагодарили: 334 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
Мова про "с отключением мозгов от муфты и подключением к ним имитации нагрузки"? З релейною розв'язкою?
У мене є резистор для "скандинавських" ходових вогнів (дальнє в півнакалу) від Тойоти: щось близько 1Ом і під 80Вт. Можу презентувати для спробувати. Така штука гріється добряче.
Маю думку, що якщо "тупо подати +12 на муфту" в режимі "4wd lock", помилок бути не має. Якщо, звісно, там керування йде суто по "включити/виключити" 12В.
ПС. У нас муфта не може вмикатися частково? Чи воно для того просто менший вольтаж використовує?
У мене є резистор для "скандинавських" ходових вогнів (дальнє в півнакалу) від Тойоти: щось близько 1Ом і під 80Вт. Можу презентувати для спробувати. Така штука гріється добряче.
Маю думку, що якщо "тупо подати +12 на муфту" в режимі "4wd lock", помилок бути не має. Якщо, звісно, там керування йде суто по "включити/виключити" 12В.
ПС. У нас муфта не може вмикатися частково? Чи воно для того просто менший вольтаж використовує?
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- Barmaglot
- Сообщения: 456
- Зарегистрирован: 24 май 2013, 12:14
- Модель автомобиля: Renault Duster 4x4, 1.6, МТ-6, Оливковый
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 180 раз
- Поблагодарили: 24 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
Диод там вроде хотят для гашения обратного импульса с катушки, шоб мозги не пробило...
А по поводу вариантов схемы включения, в любом варианте супрессор не помешает...
А по поводу вариантов схемы включения, в любом варианте супрессор не помешает...
- d.lus
- Сообщения: 1354
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 179 раз
- Поблагодарили: 334 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
Діод? Там же про резистор мова (имитация нагрузки)...
Для того, щоб мізки думали, що там є муфта.
Тобто:
- віключаємо муфту від мізків, підключаємо замість муфти резистор: мізки думають, що муфта є і не паряться.
- подаємо на муфту 12В (мізки від муфти від'єднані).
- розтоплюємо резистором сніг під днищем )))
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- Barmaglot
- Сообщения: 456
- Зарегистрирован: 24 май 2013, 12:14
- Модель автомобиля: Renault Duster 4x4, 1.6, МТ-6, Оливковый
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 180 раз
- Поблагодарили: 24 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
В такому варіанті мізки будуть матюкатися... вони ж схочуть вимкнути муфту, як наразі відбувається, а ток через "обманку" буде текти, то звісно буде видаватися помилка...
- Barmaglot
- Сообщения: 456
- Зарегистрирован: 24 май 2013, 12:14
- Модель автомобиля: Renault Duster 4x4, 1.6, МТ-6, Оливковый
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 180 раз
- Поблагодарили: 24 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
Як варіант - подавати напругу на муфту примусово, коли вона вимикається мізками (без відключення мізків), та не зважати на помилку... в такому варіанті, супресор захистить при комутаціях.
- d.lus
- Сообщения: 1354
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 179 раз
- Поблагодарили: 334 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
Мізки "вимкнуть" муфту - вимкнуть подачу живлення на неї.
Щвідки взятися току, який буде текти?
Примусова подача живлення безпосередньо на муфту, яка при цьому електрично повінстю відключена від мізків.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- Barmaglot
- Сообщения: 456
- Зарегистрирован: 24 май 2013, 12:14
- Модель автомобиля: Renault Duster 4x4, 1.6, МТ-6, Оливковый
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 180 раз
- Поблагодарили: 24 раза
Re: Автономное управление электромагнитной муфтой.
в чому тоді сенс ставити той резистор
якщо і так все вимкнене буде?
Тим більше, навіщо той резистор, якщо мізки думають, що муфта вже вимкнена? )))