Я впевнений, що головне у поперечинах -
швидкість монтажу та зняття! Для звичайного користувача "поставив, відвіз вантаж, зняв" - ось що важливо, бо їзда з поперечинами, особливо швидше 60 км/год, призводить до підвищення
витрати палива (плюс літр мінімум).
Тому я вже не перший рік користуюсь
Menabo такі як на малюнку. Вони:
* алюмінієві,
* шалено міцні,
* симпатичні,
* мають величезні "лапи", що обхвачують наші товсті релінги,
* підвищують площину монтажу на +5 см від релінгів,
* виступають ширше релінгів, що вміщує більше вантажу та дає зручну прив'язку.
Наприклад, я можу везти на них ТРИ велосипеди догори колесами, розташовуючи їх "валетом". При цьому кожен велосипед кріпиться до поперечини в трьох точках: дві на кермі і одна на сідлі.
Їх монтаж у мене займає не більше 3 хвилин, тому що я їх просто кидаю зверху на релінги, вони провалюються в "лапу", і затискаю шестигранником! Демонтаж - ще швидше. Але для цього я модифікував шестигранник, що був у комплекті. Від початку він був у формі літери Г, як усі, і під час обертання його кінець чіплявся об кінець поперечини, що стирчить зовні. Я нагрів ключ паяльною лампою, розігнув його у довгу літеру І, а потім приварив пруток металу, у результаті вийшла літера Т.
Всім раджу брати саме такі, вони і вартують недорого.