1. Не бачу як це "недоцитування" змінює сенс сказаного. Ви попросили - я вам показав одразу шість сучасних моделей.lex писал(а): ↑24 окт 2023, 18:24 1. Не доцитували, що я не зустрічав. Просто не шукав варіант зекономити.
2. Це реальні порівняння, а не реклама. І ще ви забуваєте до мінусів, занести і порівняння з гарними літніми шинами. Де і тормозний і аквапланування в оллсізоні буде гірше. + розхід в мінус. На Ханкухах до речі, показник паливної економічності аж «С». І шум 72 Дб!
3. Про що я і кажу. Брендові літо і зима полюбому вставить оллсізони.
Але це цікава резина і має право на існування. Но знову ж таки не всі 3піки будуть такими, а в рівні вище середнього.
P.S. Кожен має право вибирати що хоче, я нічого нікому не навʼязую. Тільки не забувайте, що тих пару лишніх метрів тормозного шляху, можуть закінчитися фарою якогось мерса, бехи, лехуса на таку суму, що можна кожний рік нову зимову гуму купляти.
2. Давайте, все ж, не плутати в одну купу тексти на сайті, які ви цитували, та відео. В відео - так, порівняння. На сайті - рекламна чепуха.
У мене склалось враження, що ми зараз на форумі не Дастер клубу, а, принаймні, GTI-клубу. У Дастера (як і у будь-якого кросовера) в принципі і гальмівний шлях гірший, і витрата пального вища, і їздять на ньому далеко не так, як на умовному заниженому хоч-хетчі. Чи будуть на Дастері їздити так, щоб цей "гірший гальмівний шлях" чи "гірша керованість" проявили себе? Це не той автомобіль...
АТ-шка теж має гірші керованість, гальмівний шлях, паливну економічність, шумність. Як влітку, так і взимку.
Але топова зимова гума - теж далеко не панацея. Вона зазвичай має довший гальмівний шлях та гіршу керованість по сухій чи мокрій поверхні. І те ж відео, що ви виклали вище, це підтверджує.
Зимова, всесезонна, АТ, МТ - це все набір компромісів для певних умов. Питання лише в величині компромісів та в переважному застосуванні у конкертного користувача. Давайте згадаємо наші зими останніх років, прикинемо кожен для себе в яких умовах переважно працюватиме гума саме в його випадку. Може, саме всесезонка з її кращим гальмівним шляхом по мокрому, має більше шансів врятувати ту саму фару Мерса.