Страница 5 из 8

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 17:02
instruktor
А про это что скажешь?
изображение_viber_2022-01-27_15-18-00-550.jpg

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 17:38
d.lus
instruktor писал(а): 27 янв 2022, 17:02 А про это что скажешь?
Мотиль?
Перша думка при погляді на тех.аркуш: "elf робить масло для Мотюля!?"
Це ж копія "рідного" Type B 80w-90. Воно густе і морозів не любить :(

Колись на 80w90 в десь -25* я поїхав на нейтралці :mrgreen:

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 18:46
instruktor
Вот тут лучше видно. У товарища на фирме в грузовики льют. И моторное есть. Выложу в ту ветку.
изображение_viber_2022-01-27_18-38-17-754.jpg
изображение_viber_2022-01-27_18-38-17-754.jpg (39.05 КБ) 3893 просмотра
HD_80W-90_en_FR_motul_35500_20210713.pdf
(126.96 КБ) 96 скачиваний

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 20:28
d.lus
instruktor писал(а): 27 янв 2022, 18:46 Вот тут лучше видно. У товарища на фирме в грузовики льют. И моторное есть. Выложу в ту ветку.
изображение_viber_2022-01-27_18-38-17-754.jpg
HD_80W-90_en_FR_motul_35500_20210713.pdf
У вантажівок зазавичай вимоги трохи інші до масел.
Та і якщо вже міняти, то лити 80w-xxx не бачу сенсу.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 20:34
instruktor
А если на халяву?

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 20:38
d.lus
:mrgreen:
Ну не подобається мені як 80w поводяться взимку.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 20:43
instruktor
А представь, как Нигрол себя ведёт! :mrgreen:

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 22:02
lex
У меня в раздатке и редукторе 80х90 от Мотюля. Не жалуюсь.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 09 фев 2022, 15:13
d.lus
Tranself SYN FE 75w-90 нема у представництва :mrgreen:

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 11 фев 2022, 12:40
d.lus
Панове, цікавить ваша думка щодо такого параметру, як "кінематична в'язкість масла при 40*" для масла в кутову передачу та задній редуктор.

В моєму розумінні, 40* - це як раз той температурний режим, який актуальний для режиму "Auto": часткові спорадичні навантаження.
І, відповідно, нижча в'язкість в цих температурах краща і для змазування (бо там все змазується розбрискуванням), і для зменшення внутрішніх втрат (подолання опору густого масла).

Це я взагалі до чого?
Є два продукти. Ключова різниця - кінематична в'язкість при 40* на рівнях 78,5 та 101 мм2/с (у заводського Type B 80w-90 вона взагалі 144мм2/с)
Решта параметрів дуже схожа: дофіга ПАО, ~10% ГК III групи, трошки естерів.
getroils.jpg
getroils.jpg (21.19 КБ) 3531 просмотр