Власне, чого я взагалі поліз туди ))
Не сподобалось мені як працює заводське масло в -10-15*, почав трошечки копати "що залити замість нього".
Були думки взяти повінстю синтетичні ROWE (на ПАО та естерах) і в КПП (75w-80), і в роздатку та задній діф (75w-90).
Тут і "ПАО + естери", і високий індекс в'язкості, і кінематична в'язкість як щось середнє між NFJ та NFX (для КПП) та трошечки рідкіше в "роздатку" та редуктор.
Але є кілька але:
- в них реально дофіга ПАО і воно може погавкатись з сальниками;
- немало суперечливих відгуків щодо "нерідних" масел в КПП Рено;
- за тестами ойл-клубу, у того ж NFP дійсно якась "чарівна" рецептура ("Масло уникальное по составу. Если хотите заменить его чем то, вряд ли новое масло будет таким же"). Таке враження, що Рено та Тотал свого часу дуже заморочились разом;
Тож, вирішив не вистьобуватись і притягнув собі зі складу три літрушки нового Elf NFX 75w.
Так, воно ріденьке, але я спокійно відношусь до "води" (в'язкість - далеко не все, рецептура рєшаєт), у мене в Гольфі в коробку 96 року я заливав оригінальне масло 75W і у мене не було жодних нарікань протягом 200 тисяч регулярних піздюлін.
Elf заявляє, що NFX повністю замінює NFJ та NFP, я їм вірю і думаю, що рецептура тут теж якась не проста.
В середу замовлю ще (напряму у Тотал Україна, у нас на складі нема його) Elf Syn FE 75w-90 в "роздатку" та задній редуктор.
Власне, NFX
Перші цифри на коді партії "10". Виробництво Бельгія, начебто.