Duster II (dci) - фильтры

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 336 раз

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение d.lus »

Шифруються, падлюки :mrgreen: :mrgreen:
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 336 раз

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение d.lus »

Ну шо вам сказати... не зміг я витягнути вкладиш з розборного фільтру :mrgreen:
Годину з другом мудохались, ще раз дивились відосики... Я не знаю як він у людей виймається від легкого постукування, але ані молоток, ані невеличка кувалдочка нам не допомогла. Він просто сидить там намертво. Оту пластикову втулку щоб вибити вкладиш ми зламали, використовували замість ней сталевий болт. Пофігу.
В результаті мотнулись за нерозборним Пурфлюксом (до речі, теж зроблений в Марокко) і епопея закінчилась за 5 хвилин.
Последний раз редактировалось d.lus 24 апр 2023, 18:43, всего редактировалось 1 раз.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 336 раз

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение d.lus »

Я його таки розібрав :twisted:
Методом викрутки. І навіть не зламав :D
duster_fuel_filter_00.jpg
27 400км.
КЛО Вентус, ЮПГ та "що було" навесні 2022.
duster_fuel_filter_01.jpg
Оце - єдине суттєве пошкодження.
Думаю, ні на що не вплине.
duster_fuel_filter_damage_00.jpg
duster_fuel_filter_damage_01.jpg
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 6806
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 507 раз
Поблагодарили: 932 раза
Контактная информация:

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение instruktor »

А що його тримало?
Умом россию не понять, да и не стоит утруждаться. У ней особенная стать, кругом насрать и не признаться!

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)
Изображение
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 336 раз

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение d.lus »

Та, наче, нічого. Кришку - гумка по окружності. Чого вона аж на стільки міцно там засіла я ХЗ. Я її підкловирював по окружності отою викруткою, що на фото, потроху підіймаючи з колби.
Сам фільтруючий елемент (вже зі знятою верхньою кришкою) щоб витягнути довелось трошки стукнути знизу по болту. Теж щільненько сидів в колбі.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
3pp
Сообщения: 336
Зарегистрирован: 06 окт 2018, 09:17
Модель автомобиля: Duster New 1.5 DCi 4x4 Ultramarine
Страна, Город: Чернигов
Благодарил (а): 89 раз
Поблагодарили: 82 раза

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение 3pp »

Народ, підкажіть за сам процес заміни паливного дизельного фільтру. Ну я в тому плані типу дивився кучу відосів, але все за перше покоління, де потрібно після заміни накачувати грушою. А в випадку 2гого покоління що? Просто включити запалення та почекати що воно заповнить фільтр? А як сам насос високого тиску? На ньому ніяких маніпуляцій не потрібно?
Изображение
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 336 раз

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение d.lus »

3pp писал(а): 12 сен 2023, 11:34 Народ, підкажіть за сам процес заміни паливного дизельного фільтру. Ну я в тому плані типу дивився кучу відосів, але все за перше покоління, де потрібно після заміни накачувати грушою. А в випадку 2гого покоління що? Просто включити запалення та почекати що воно заповнить фільтр? А як сам насос високого тиску? На ньому ніяких маніпуляцій не потрібно?
Увімкнути запалення і почекати поки... ну, ти почуєш :)
На виского тиску нічого не потрібно.
Просто завести після цього.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 336 раз

Re: Duster II (dci) - фильтры

Непрочитанное сообщение d.lus »

У мене, здається, новий кандидат в статус "любимчиків" - компанія Misfat Filtration та, зокрема, один з її брендів MecaFilter.
Якщо коротко: французько-туніська компанія (там все заплутано і я замахався розплутувати те хитрозплетення хто кого коли купив) з серйозними виробничими потужностями у Франції та Тунісі.

MecaFilter йде в оригіналі на Renault (зокрема, оригінальні повітряні фільтри у нас саме Meca) та на PSA.
Також їх фільтри представлені під іншими, більш відомими брендами. Наприклад, масляні Bosch чи Lucas - це Meca іншого кольору та в іншій коробочці.

У мене зараз стоїть повітряний фільтр Meca - той же оригінал, тільки без переплати. Зроблено у Франції.
Взяв на майбутнє масляний Meca та заради приколу Bosch (з можливістю повернути) і... як і очікувалось, це один і той же фільтр. Зроблено в Тунісі.

З зовнішніх спостережень по масляному.
Фільтр виконаний ну дуже акуратно, я б сказав максимально акуратно. Акуратніше за Purflux, Knecht/ Mahle чи MANN (ці взагалі якісь рукожопи в плані акуратності).
Папір укладений щільною гармошкою "класичної" компоновки.
Кількість отворів - шість, як у оригінала / Пурфлюкса (у того ж Mahle їх п'ять)
Корпус - під рідний зйомник

Крім того, бренд не сильно відомий та розкручений, вкрай низька вірогідність підробки (ага, фільтри теж підробляють. І Purflux, і "оригінал", і Mahle з MANN-ом).
Прайс масляного: в районі 205 грн;
Прайс повітряного: в районі 250 грн.

Апд. Вага.
Bosch: 303 г
Meca: 305 г
mecabosch_00a.jpg
mecabosch_00b.jpg
mecabosch_00c.jpg
mecabosch_00d.jpg
mecabosch_01a.jpg
mecabosch_01b.jpg
mecabosch_02.jpg
mecabosch_03a.jpg
mecabosch_03b.jpg
mecabosch_04a.jpg
mecabosch_04b.jpg
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Ответить