Страница 7 из 7

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 23 ноя 2020, 09:16
Outman
Друзі, Need some assistance.

Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 23 ноя 2020, 20:35
DIM
Outman писал(а):Друзі, Need some assistance.

Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Це норма

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 24 ноя 2020, 08:00
Outman
DIM писал(а):
Outman писал(а):Друзі, Need some assistance.

Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Це норма
Danke :D

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 05 дек 2020, 18:20
Outman
Друзі, доповідаю!
Маючи чітке розуміння того, що зі зниженням температури надворі дастероіду стає все гірше, вирішили не випробовувати міцність стартера та своїх нервів і поїхали на діагностику паливних форсунок на Драгоманова (за вашою наводкою).
Якимось чином мені вдалося вмовити майстрів самостійно знімати та ставити форсунки і все решта, бо вони працюють тільки зі знятими форсами.
Ну зрештою що ми маємо.
Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Форсунка на четвертому циліндрі дуууже щедро обмазані якоюсь спец змазкою. Вочевидь до неї лазили. Решта три раніше не викручувались. На щастя всі викрутились без проблем. Діагностика на стенді показала кончину всіх чотирьох форс із вражаючими параметрами. Форсунку на 4 цил.вже ремонтували раніше, оскільки її компоненти 2017 року виробництва (зі слів майстрів). Решта - рідні.
Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Навіть чисто візуально і на слух двигун працює набагато стабільніше. Заводиться миттєво. Тепер треба дочекатись кількаденного простою і пробувати заводити холодним)
Зі слів майстра решта систем двигуна в досить непоганому стані. Приємно)
Коми показав дві помилки - датчик вологи (писав вище) і тиск фреону. Його нема, радіатор під заміну)
Все. Дастероід почав жити новим життям.
Маю надію, що надалі він вимагатиме тільки хороших витратних матеріалів і приноситиме задоволення власнику! )

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 05 дек 2020, 19:55
lex
Outman писал(а): Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Стільки коштують дві оригінальні форсунки. Так що все нормально.
По хорошому, перед покупкою Дастера з таким пробігом, треба було перевірити обратку на якомусь СТО.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 05 дек 2020, 23:01
d.lus
Outman писал(а):Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Я, про всяк випадок, уточню. Бо всяке буває.
"Право" та "ліво" в вашому розумінні де?

Бо взагалі "1" - це там, де коробка передач, а "4" - там, ремінь ГРМ.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 06 дек 2020, 07:08
Outman
d.lus писал(а):
Outman писал(а):Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Я, про всяк випадок, уточню. Бо всяке буває.
"Право" та "ліво" в вашому розумінні де?

Бо взагалі "1" - це там, де коробка передач, а "4" - там, ремінь ГРМ.
Виявляється усе простіше, ніж здається на перший погляд))))
Сам так і є!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 06 дек 2020, 07:10
Outman
lex писал(а):
Outman писал(а): Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Стільки коштують дві оригінальні форсунки. Так що все нормально.
По хорошому, перед покупкою Дастера з таким пробігом, треба було перевірити обратку на якомусь СТО.
По хорошому то так. Але як завжди буває - щось на щось впливає і перед покупкою авто заїхало диш на яму і «дядя Вася» сказав шо можна брать)))

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 06 дек 2020, 11:01
d.lus
Outman писал(а):Виявляється усе простіше, ніж здається на перший погляд))))
Сам так і є!
Бо рахується по ходу руху автомобіля :)