Страница 6 из 7

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 28 окт 2020, 16:38
d.lus
Може й дурнувате припущення, але... У k9k є підкачний насос в баку, має, наче, качати 4.5 бар тиску.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 29 окт 2020, 11:19
lex
d.lus писал(а):Може й дурнувате припущення, але... У k9k є підкачний насос в баку, має, наче, качати 4.5 бар тиску.
Нема ніякого насоса. Для чого тоді груша?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 29 окт 2020, 13:53
instruktor
На втором груши нет. Но тут проблема с первым.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 30 окт 2020, 09:32
Outman
Три доби стояло авто. Сьогодні вранці хоч і не зовсім легко та завелось із першого разу. Трохи кинуло сивого димку і запрацювало нормально. НЕ троїло! Від останньої заміни мастила пробіг 5,5 тискм. Минулого тижня встигло проїхати 2100 км із двотонним причіпом. "Червоний джекічан" з'являвся при хорошій акселерації на обгін та швидкісному режимі 120+. В решті режимів двигун працює як треба, витрати мастила чи ОР немає. Трясучка не пропала, все ще збираємося їхати до діагноста...

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 08 ноя 2020, 12:49
Outman
Ось фото свічок. Купили Iskra)) вийшли з ладу Beru.
Надворі похолодало, авто заводиться нормально тільки з підкачкою солярки грушою. Як тільки з’явиться нагода - поїде авто на нормальну діагностику...
2A5DCD54-0F38-466C-AF06-5646165F8BE4.jpeg
2A5DCD54-0F38-466C-AF06-5646165F8BE4.jpeg (20.65 КБ) 4833 просмотра
38F7685D-FC27-4479-A38D-6AD2441212BE.jpeg
38F7685D-FC27-4479-A38D-6AD2441212BE.jpeg (29.65 КБ) 4833 просмотра

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 21 ноя 2020, 16:51
Outman
UPD:
Був дастероід на діагностиці. Перш, ніж кудись лізти, спитали чи міняв паливний фільтр. Кажу міняв. На той час в сільмазі підходящий був тільки один вартістю 235 грн. Ще при заміні він видався мені якимось повітряно легким...
Зняли фільтр, злили солярку. Надів шланг від компресора на «вхід», трохи качнули і з «обратки» пішло повітря. Перекриваєш обратку і повітря валить із третьої, меншої діаметром, трубки.
Сервісмен почав качати грушою і старий фільтр почав просто клацати, груша не дубіла. Рішення прийнято - заміна фільтра. Купив Delfi за 570 грн. На такому ж тесті при закритій «обратці» у фільтрі спрацьовував клапан і повітря через маленьку трубку не виходило. Магія!)))
Грушою накачали, авто завелось і поїхало як належить. Єдиний тільки момент - здається довше стало диміти з вихлопа. Але тут питання - може похолодало надворі і то просто пар, хз. Спостерігаємо...
Зі слів сервісмена проблема із відтоком солярки могла бути не лише у фільтрі. Якщо в процесі експлуатації будуть нюанси із запусками, будемо шукати далі. Поки спостерігаємо.

При демонтажі датчика вологи з корпусу фільтру, відламали на ньому різьбу. Мучились з добру годину, відкручував ст датчик просто відмовився. Майстер каже, що через погану якість фільтру могли бути нюанси з різьбою і датчик тупо закусило. Я це підтверджую, чим той датчик тільки не викручували, не допомогло нічого. Тепер на щитку приборів світиться індикатор, неприємно та не смертельно...
DC9BEABA-724E-4A41-8A36-BFFCA604C0D7.jpeg
DC9BEABA-724E-4A41-8A36-BFFCA604C0D7.jpeg (77.56 КБ) 4610 просмотров
Тепер трясучка.
При переході на зимову гуму на розвалі виявили порваний пильник переднього внутрішнього шрусу. Пильник купив, полізли туди. Виявляється розвалився один з тришипів, пильник уламками стопорного кільця прорізало із середини і трохи помолотило по периметру зовнішню обойму шруса.
Тришип підійшов ідеально із моєї бензинки 1.6, яка в розборі. Зовнішню обойму не міняли, сервісмен сказав, що нічого страшного немає.
Все зібрали і знов магія, авто не трясе!

Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 21 ноя 2020, 18:20
lex
Outman писал(а):UPD:


Тепер трясучка.
При переході на зимову гуму на розвалі виявили порваний пильник переднього внутрішнього шрусу. Пильник купив, полізли туди. Виявляється розвалився один з тришипів, пильник уламками стопорного кільця прорізало із середини і трохи помолотило по периметру зовнішню обойму шруса.
Тришип підійшов ідеально із моєї бензинки 1.6, яка в розборі. Зовнішню обойму не міняли, сервісмен сказав, що нічого страшного немає.
Все зібрали і знов магія, авто не трясе!

Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...
:shock: І ви не чули, як хрустить поворотний кулак, що він аж розвалився?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 21 ноя 2020, 21:15
Outman
lex писал(а):
Outman писал(а):UPD:

Отака от «лавсторі», друзі.
Поки все Ок. Катаємось, спостерігаємо...
:shock: І ви не чули, як хрустить поворотний кулак, що він аж розвалився?
Симптомів жодних. Окрім трясучки звісно)) І я їздив за кермом, не чув нічого. Порваний пильник виявили під час плавного розвалу). Два тришии були цілі.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 21 ноя 2020, 23:16
instruktor
Мой первый 12 лет уже ходит по охотам и рыбалкам, На втором езжу там же третий год. Где вы ухитряетесь положить это авто :?: :?: :?: :shock:
Покажите трассу, приеду лично, проеду!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 22 ноя 2020, 07:01
Outman
instruktor писал(а):Мой первый 12 лет уже ходит по охотам и рыбалкам, На втором езжу там же третий год. Где вы ухитряетесь положить это авто :?: :?: :?: :shock:
Покажите трассу, приеду лично, проеду!
Он у меня не первьій... :D
Я вже принаймі другий власник. Першим власником була панянка, яка вчилась на ньому мистецтву керування. Коли попав у наші руки, багато вузлів та агрегатів вимагали уваги, поволі відновлюємо)
На щитку 200 тис, по факту хз, точно не менше.
Своєчасна і професійна обслуга автомобіля суттєво продовжує строк його експлуатації, збільшує час проведений за кермом та знижує нервове напруження! :lol: