Страница 4 из 7

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 08:19
Outman
Друзі, доповідаю! :D
На вихідних дастероїд все ж доїхав до діагноста. Діагност - "дядя Вася": мужик років 60+ у зашмірованому одязі, збитими гайками і болтами руками, окуляри перемотані синьою ізолентою і т.п. Вцілому образ дає зрозуміти, що фахівець потужний!
Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
Діагностика: хвилин десять зняти верхню кришку двигуна, хвилин десять шукати проводок у гаражному безладі, ще десять хвилин на пошуки звичайної лампочки розжарювання і стільки ж часу на саму діагностику! Вердикт - дві із чотирьох свічок не продзвонюються, відповідно - мертві!
За наводкою "дяді Васі" полетів дастероїд у місцевій партмаг, де, за містичним збігом обставин, були в наявності підходящі (сподіваюсь) свічки накалу. Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт. Після нетривалих роздумів та телефонної консультації із діагностом, було прийнято рішення викупити всю партію! 8-) :lol:
Нажаль часу замінити свічки у той же день діагност не мав, перенесли візит до нього на потім. Сподіваюсь це недалеке майбутнє, по результатам відпишусь.)
Особисто мене загнала цікавість під машину, що я там побачив. Сажевого немає, стоїть сам кат. Кардан видно що відновлювався. Весь пофарбований порівняно свіженьким чорним матом, має гарну наклеєчку якоїсь контори, що проводила роботи та балансування. та є одне "але". Під час набору швидкості авто трохи трясе. Схоже та гулю в покришці, але не так. Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль жодних сторонніх звуків. Заїхав на шиномонтаж, перебалансував усі колеса, все гаразд. Хрестовини на кардані в нормі (я так сподіваюсь бо кардан ніби як після свіжого ребілду), вся ходовка в нормі також.
Маєте ідеї? Може якась дастерівська болячка вилазить?))

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 09:37
d.lus
Outman писал(а):Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
"Справедливости ради", бензинки дійсно вже не ті.
Дизеля поки тримаються бо якщо їх "оптимізувати" як бензинки, то вони просто розваляться :)
Outman писал(а):Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт.
І, все ж, як те чудо зветься?
Outman писал(а):Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль
А якщо не переходити на нейтраль?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 09:47
Outman
d.lus писал(а):
Outman писал(а):Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
"Справедливости ради", бензинки дійсно вже не ті.
Дизеля поки тримаються бо якщо їх "оптимізувати" як бензинки, то вони просто розваляться :)

та хз, може й так. Приймаючи до уваги глобалызаційні процеси, питання якості відходять на інші плани.
Outman писал(а):Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт.
І, все ж, як те чудо зветься?
Попрошу дізнатись, бо я не запам'ятав.
Outman писал(а):Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль
А якщо не переходити на нейтраль?
"трясучка" лиш при наборі. Скидаєш швидкість, ідеш стабільно, на швидкості чи на нейтралі - все гуд! Хз що це може бути.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 11:00
instruktor
Трясучка на руле есть?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 11:19
Outman
instruktor писал(а):Трясучка на руле есть?
Найн!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 11:32
instruktor
Проверь тут: viewtopic.php?f=25&t=2294

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 11:46
Fazer Alex
Як у мене заклинило зруйновану задню хрестовину - то після розгону більше 50-60 вібрувало все і на нейтралці , і без, бо кардан завжди обертається, і невідбалансований також би відчувався

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 12:04
Outman
instruktor писал(а):Проверь тут: viewtopic.php?f=25&t=2294
чим далі в ліс...))
Для себе бачу алгоритм такий: перевірка хрестовин (пох що кардан гарний), перевірка підвісного (підвісний візуально гарний, але хз яким він має бути, мені немає з чим порівняти), перевірка правого підшипника роздатки (як на відео за посиланням).
Поїде дастероїд на заміну свічок накалу, нехай майстер огляне ці вузли.

To be continued...

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 12:16
Outman
Fazer Alex писал(а):Як у мене заклинило зруйновану задню хрестовину - то після розгону більше 50-60 вібрувало все і на нейтралці , і без, бо кардан завжди обертається, і невідбалансований також би відчувався
Колись на субару мав проблеми з хрестовиною. Симптоми були аналогічні. тут же кардан ніби як сервісований. Перевіримо, будем бачити!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 19 окт 2020, 12:29
lex
1. А я вам що казав? Беріть і міняйте одразу свічки! Не витрачайте лишні гроші.
2. Як поїдете міняти свічки, то їдьте до дяді Васі з дуже прямими руками. А краще до досвіченного дизеліста. Свічки давно не знімалися і є вірогідність їх обламати. Для гаманця буде боляче.
3. На яких обертах і швидкості трясучка? Можливо зарано переходите на верхню передачу? Спробуйте розганятися так, що коли включите верхню передачу обороти не впали нижче 2000 -2200.
P.S. У нас на форумі прийнято дякувати камрадам за корисні підказки. Для цього є відповідна пімпочка :mrgreen: