Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Добавлено: 19 окт 2020, 08:19
Друзі, доповідаю!
На вихідних дастероїд все ж доїхав до діагноста. Діагност - "дядя Вася": мужик років 60+ у зашмірованому одязі, збитими гайками і болтами руками, окуляри перемотані синьою ізолентою і т.п. Вцілому образ дає зрозуміти, що фахівець потужний!
Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати
Діагностика: хвилин десять зняти верхню кришку двигуна, хвилин десять шукати проводок у гаражному безладі, ще десять хвилин на пошуки звичайної лампочки розжарювання і стільки ж часу на саму діагностику! Вердикт - дві із чотирьох свічок не продзвонюються, відповідно - мертві!
За наводкою "дяді Васі" полетів дастероїд у місцевій партмаг, де, за містичним збігом обставин, були в наявності підходящі (сподіваюсь) свічки накалу. Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт. Після нетривалих роздумів та телефонної консультації із діагностом, було прийнято рішення викупити всю партію!
Нажаль часу замінити свічки у той же день діагност не мав, перенесли візит до нього на потім. Сподіваюсь це недалеке майбутнє, по результатам відпишусь.)
Особисто мене загнала цікавість під машину, що я там побачив. Сажевого немає, стоїть сам кат. Кардан видно що відновлювався. Весь пофарбований порівняно свіженьким чорним матом, має гарну наклеєчку якоїсь контори, що проводила роботи та балансування. та є одне "але". Під час набору швидкості авто трохи трясе. Схоже та гулю в покришці, але не так. Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль жодних сторонніх звуків. Заїхав на шиномонтаж, перебалансував усі колеса, все гаразд. Хрестовини на кардані в нормі (я так сподіваюсь бо кардан ніби як після свіжого ребілду), вся ходовка в нормі також.
Маєте ідеї? Може якась дастерівська болячка вилазить?))
На вихідних дастероїд все ж доїхав до діагноста. Діагност - "дядя Вася": мужик років 60+ у зашмірованому одязі, збитими гайками і болтами руками, окуляри перемотані синьою ізолентою і т.п. Вцілому образ дає зрозуміти, що фахівець потужний!
Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати
Діагностика: хвилин десять зняти верхню кришку двигуна, хвилин десять шукати проводок у гаражному безладі, ще десять хвилин на пошуки звичайної лампочки розжарювання і стільки ж часу на саму діагностику! Вердикт - дві із чотирьох свічок не продзвонюються, відповідно - мертві!
За наводкою "дяді Васі" полетів дастероїд у місцевій партмаг, де, за містичним збігом обставин, були в наявності підходящі (сподіваюсь) свічки накалу. Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт. Після нетривалих роздумів та телефонної консультації із діагностом, було прийнято рішення викупити всю партію!
Нажаль часу замінити свічки у той же день діагност не мав, перенесли візит до нього на потім. Сподіваюсь це недалеке майбутнє, по результатам відпишусь.)
Особисто мене загнала цікавість під машину, що я там побачив. Сажевого немає, стоїть сам кат. Кардан видно що відновлювався. Весь пофарбований порівняно свіженьким чорним матом, має гарну наклеєчку якоїсь контори, що проводила роботи та балансування. та є одне "але". Під час набору швидкості авто трохи трясе. Схоже та гулю в покришці, але не так. Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль жодних сторонніх звуків. Заїхав на шиномонтаж, перебалансував усі колеса, все гаразд. Хрестовини на кардані в нормі (я так сподіваюсь бо кардан ніби як після свіжого ребілду), вся ходовка в нормі також.
Маєте ідеї? Може якась дастерівська болячка вилазить?))