Діагностика ДВЗ та топлівної

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Outman
Сообщения: 80
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 16 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman » 19 окт 2020, 08:19

Друзі, доповідаю! :D
На вихідних дастероїд все ж доїхав до діагноста. Діагност - "дядя Вася": мужик років 60+ у зашмірованому одязі, збитими гайками і болтами руками, окуляри перемотані синьою ізолентою і т.п. Вцілому образ дає зрозуміти, що фахівець потужний!
Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "[url]дизелі уже не ті[/url]", "[url]усе пластикове[/url]", "[url]метал уже не такий[/url]" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
Діагностика: хвилин десять зняти верхню кришку двигуна, хвилин десять шукати проводок у гаражному безладі, ще десять хвилин на пошуки звичайної лампочки розжарювання і стільки ж часу на саму діагностику! Вердикт - дві із чотирьох свічок не продзвонюються, відповідно - мертві!
За наводкою "дяді Васі" полетів дастероїд у місцевій партмаг, де, за містичним збігом обставин, були в наявності підходящі (сподіваюсь) свічки накалу. Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт. Після нетривалих роздумів та телефонної консультації із діагностом, було прийнято рішення викупити всю партію! 8-) :lol:
Нажаль часу замінити свічки у той же день діагност не мав, перенесли візит до нього на потім. Сподіваюсь це недалеке майбутнє, по результатам відпишусь.)
Особисто мене загнала цікавість під машину, що я там побачив. Сажевого немає, стоїть сам кат. Кардан видно що відновлювався. Весь пофарбований порівняно свіженьким чорним матом, має гарну наклеєчку якоїсь контори, що проводила роботи та балансування. та є одне "але". Під час набору швидкості авто трохи трясе. Схоже та гулю в покришці, але не так. Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль жодних сторонніх звуків. Заїхав на шиномонтаж, перебалансував усі колеса, все гаразд. Хрестовини на кардані в нормі (я так сподіваюсь бо кардан ніби як після свіжого ребілду), вся ходовка в нормі також.
Маєте ідеї? Може якась дастерівська болячка вилазить?))

d.lus
Сообщения: 338
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: Київ
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 95 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение d.lus » 19 окт 2020, 09:37

Outman писал(а):Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "[url]дизелі уже не ті[/url]", "[url]усе пластикове[/url]", "[url]метал уже не такий[/url]" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:

"Справедливости ради", бензинки дійсно вже не ті.
Дизеля поки тримаються бо якщо їх "оптимізувати" як бензинки, то вони просто розваляться :)

Outman писал(а):Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт.

І, все ж, як те чудо зветься?

Outman писал(а):Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль

А якщо не переходити на нейтраль?
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9T RT Techroad+ - у дружини

Outman
Сообщения: 80
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 16 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman » 19 окт 2020, 09:47

d.lus писал(а):
Outman писал(а):Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "[url]дизелі уже не ті[/url]", "[url]усе пластикове[/url]", "[url]метал уже не такий[/url]" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:

"Справедливости ради", бензинки дійсно вже не ті.
Дизеля поки тримаються бо якщо їх "оптимізувати" як бензинки, то вони просто розваляться :)

та хз, може й так. Приймаючи до уваги глобалызаційні процеси, питання якості відходять на інші плани.

Outman писал(а):Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт.

І, все ж, як те чудо зветься?
Попрошу дізнатись, бо я не запам'ятав.

Outman писал(а):Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль

А якщо не переходити на нейтраль?

"трясучка" лиш при наборі. Скидаєш швидкість, ідеш стабільно, на швидкості чи на нейтралі - все гуд! Хз що це може бути.

Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 5781
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Triangle TR292+LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 369 раз
Поблагодарили: 667 раз
Контактная информация:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение instruktor » 19 окт 2020, 11:00

Трясучка на руле есть?
Я уже начинаю привыкать, что вокруг меня с каждым днем все меньше родных, близких, друзей, да и просто знакомых мне людей.

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)

Изображение


Outman
Сообщения: 80
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 16 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman » 19 окт 2020, 11:19

instruktor писал(а):Трясучка на руле есть?

Найн!

Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 5781
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Triangle TR292+LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 369 раз
Поблагодарили: 667 раз
Контактная информация:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение instruktor » 19 окт 2020, 11:32

Проверь тут: viewtopic.php?f=25&t=2294
Я уже начинаю привыкать, что вокруг меня с каждым днем все меньше родных, близких, друзей, да и просто знакомых мне людей.

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)

Изображение

Аватара пользователя
Fazer Alex
Сообщения: 539
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 19:28
Модель автомобиля: Duster 4х4, 1,6 бензин, без кожи
Страна, Город: Украина, Желтые Воды
Благодарил (а): 48 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Fazer Alex » 19 окт 2020, 11:46

Як у мене заклинило зруйновану задню хрестовину - то після розгону більше 50-60 вібрувало все і на нейтралці , і без, бо кардан завжди обертається, і невідбалансований також би відчувався

Outman
Сообщения: 80
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 16 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman » 19 окт 2020, 12:04

instruktor писал(а):Проверь тут: viewtopic.php?f=25&t=2294

чим далі в ліс...))
Для себе бачу алгоритм такий: перевірка хрестовин (пох що кардан гарний), перевірка підвісного (підвісний візуально гарний, але хз яким він має бути, мені немає з чим порівняти), перевірка правого підшипника роздатки (як на відео за посиланням).
Поїде дастероїд на заміну свічок накалу, нехай майстер огляне ці вузли.

To be continued...

Outman
Сообщения: 80
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 16 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman » 19 окт 2020, 12:16

Fazer Alex писал(а):Як у мене заклинило зруйновану задню хрестовину - то після розгону більше 50-60 вібрувало все і на нейтралці , і без, бо кардан завжди обертається, і невідбалансований також би відчувався


Колись на субару мав проблеми з хрестовиною. Симптоми були аналогічні. тут же кардан ніби як сервісований. Перевіримо, будем бачити!

lex
Сообщения: 1037
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 146 раз
Поблагодарили: 108 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex » 19 окт 2020, 12:29

1. А я вам що казав? Беріть і міняйте одразу свічки! Не витрачайте лишні гроші.
2. Як поїдете міняти свічки, то їдьте до дяді Васі з дуже прямими руками. А краще до досвіченного дизеліста. Свічки давно не знімалися і є вірогідність їх обламати. Для гаманця буде боляче.
3. На яких обертах і швидкості трясучка? Можливо зарано переходите на верхню передачу? Спробуйте розганятися так, що коли включите верхню передачу обороти не впали нижче 2000 -2200.
P.S. У нас на форумі прийнято дякувати камрадам за корисні підказки. Для цього є відповідна пімпочка :mrgreen:



Вернуться в «Двигатель, топливная система»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 3 гостя