Страница 3 из 7

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 15 окт 2020, 07:58
Outman
lex писал(а):1. Поганий запуск з троїнням - це 99% свічки накалу. В мене так само було, коли одна свічка вмерла.
2. Якщо в вас на глушнику одна банка маленька біля двигуна і друга велика на виході, то сажевого фільтра нема. Тільки каталізатор.

Полізу, блін, гляну... :lol:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 15 окт 2020, 08:24
Outman
02FEEA7E-4CD6-436A-9559-A9DF8D06F1D5.jpeg
02FEEA7E-4CD6-436A-9559-A9DF8D06F1D5.jpeg (121.4 КБ) 661 просмотр


Ось дастерний вихлоп від 1,6 зі звичайним катом без сажевого. У мого дизеля так само має бути?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 15 окт 2020, 22:49
lex
Ось глушник дизеля з сажевим. Він під номером 2. Але в вас, скоріше за все, маж бути тільки номер 1 і 3.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 15 окт 2020, 22:56
lex
Ще добавлю. Згорівшу свічку накалу чек не показує. В мене Мультітронікс побачив.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 16 окт 2020, 08:16
Outman
lex писал(а):Ось глушник дизеля з сажевим. Він під номером 2. Але в вас, скоріше за все, маж бути тільки номер 1 і 3.

По пам'яті так і є, на вихідних полізу гляну аби впевнетись.
Бачив десь на просторах, що скинувши фішку зі свічки накалювання, можна якось тестером перевірити її працездатність. На вихідних бум пробувати))

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 16 окт 2020, 09:44
lex
Outman писал(а):
lex писал(а):Ось глушник дизеля з сажевим. Він під номером 2. Але в вас, скоріше за все, маж бути тільки номер 1 і 3.

По пам'яті так і є, на вихідних полізу гляну аби впевнетись.
Бачив десь на просторах, що скинувши фішку зі свічки накалювання, можна якось тестером перевірити її працездатність. На вихідних бум пробувати))

Не завжди так можна перевірити правильно. Опір буде, а гріти можуть погано. Ви за 200 т.км. їх хоть раз міняли? Як що ні, то міняйте і не думайте.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 16 окт 2020, 09:45
d.lus
Outman писал(а):Бачив десь на просторах, що скинувши фішку зі свічки накалювання, можна якось тестером перевірити її працездатність. На вихідних бум пробувати))

Як мінімум, на обрив в самій свічці можна. Будь-який плюс-мінус адекватний мультиметр в режимі цілісності ланцюга чи виміру опору покаже обрив.
Якщо мультиметр з дорогих, то можна й сам опір спробувати виміряти: десь в межах 0,5-5 Ом має бути, здається (але не кожен недорогий мультиметр виміряє такий опір).

lex писал(а):Не завжди так можна перевірити правильно. Опір буде, а гріти можуть погано.

Але якщо обрив, то вже все однозначно.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 16 окт 2020, 11:14
instruktor
Для понимания алгоритма работы свечей рекомендую посмотреть:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 16 окт 2020, 11:53
d.lus
instruktor писал(а):Для понимания алгоритма работы свечей рекомендую посмотреть:

Корисно, дякую.

ПС. Хоча його слова про те, що змазки для свічок коштують дурних грошей, якось дивно звучить. Тюбік Лікві - 174грн, банка Фебі чи тюбик Беру - до 300грн. Керамічний Крун якось не дешевше.
ПС2. Рекомендую одразу ставити швидкість х1.5-1.75 :D

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 16 окт 2020, 12:16
lex
d.lus писал(а):
instruktor писал(а):.
ПС2. Рекомендую одразу ставити швидкість х1.5-1.75 :D

Дааа. Відео в нього є корисні, но як же він багато меле без толку :mrgreen: