Діагностика ДВЗ та топлівної
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Діагностика ДВЗ та топлівної
Гуру, нід хелп!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
Пробіг у нас на цьому авто вже десять тисяч, мастила двигун не бере взагалі.
Частенько при їзді з причіпом, під час різких прискорювань, висвічується індикатор "чек" червоного кольору. При скиданні обертів, індикатор негайно тухне. При плавному наборі швидкості проблем немає. А з причіпом цей дачамобіль катається частенько)
Усі рідини та фільтра замінені, соляра заливається наче нормальна, із заправки)
Пробіг, якщо вірити показникам одометра, під 200 тискм.
Питання: де в столиці чи передмісті можна рормально продіагностувати/поладити авто і не за всі гроші світу. Бо у нашому "селі" одні рукожопи з надутими щоками і обд-хою, яка "ніяких помилок не показує"
Буду також вдячний за контакти перевірених (бажано осбисто) майстрів. Гаражна обслуга не лякає, аби спеціаліст був толковий.
Єсслішо мій контакт о5о-846.41.4о, Богдан.
Усім рівних доріг!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
Пробіг у нас на цьому авто вже десять тисяч, мастила двигун не бере взагалі.
Частенько при їзді з причіпом, під час різких прискорювань, висвічується індикатор "чек" червоного кольору. При скиданні обертів, індикатор негайно тухне. При плавному наборі швидкості проблем немає. А з причіпом цей дачамобіль катається частенько)
Усі рідини та фільтра замінені, соляра заливається наче нормальна, із заправки)
Пробіг, якщо вірити показникам одометра, під 200 тискм.
Питання: де в столиці чи передмісті можна рормально продіагностувати/поладити авто і не за всі гроші світу. Бо у нашому "селі" одні рукожопи з надутими щоками і обд-хою, яка "ніяких помилок не показує"
Буду також вдячний за контакти перевірених (бажано осбисто) майстрів. Гаражна обслуга не лякає, аби спеціаліст був толковий.
Єсслішо мій контакт о5о-846.41.4о, Богдан.
Усім рівних доріг!
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6802
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Пирен не видит ни каких ошибок???
Можешь попробовать тут: https://kovsh.com/online-diesel-diagnostics
Можешь попробовать тут: https://kovsh.com/online-diesel-diagnostics
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Діагностика по фото це мощЬно!
Зареєструвався, вся симптоматика вказує на попадання мастила у вихлоп. Наше ж авто астила не споживає! Крім того, досягнувши робочої температури, торохкатить як нове!)
п.с. Херсон далеченько))
п.п.с. Дякую!
Зареєструвався, вся симптоматика вказує на попадання мастила у вихлоп. Наше ж авто астила не споживає! Крім того, досягнувши робочої температури, торохкатить як нове!)
п.с. Херсон далеченько))
п.п.с. Дякую!
- Nezloy
- Сообщения: 758
- Зарегистрирован: 02 авг 2011, 16:33
- Модель автомобиля: Renault Duster Cross 1,5 Diesel (110 л.с.) 4x4, серый камень
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 33 раза
- Поблагодарили: 70 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
На драйве писали была похожая проблема, но именно по первой части - с долгим заводом и так далее. Проблема была в свечах накала. Из-за того что свечи не грели, машина заводилась с идентичными симптомами.Outman писал(а):Гуру, нід хелп!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
А вот насчет горящего чека идей нет.
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Кількасекундне тримання на запаленні ні на що не впливає. Жовтий індикатор свічок накалу засвічується і тухне як належить. Хз одним словом. Думаю потрібна діагностика)
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6802
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Там у них на сайте есть рекомендации к кому обращатся в разных городах. В Киеве на Троещине и Харьковском. Если бываешь на Оболони, можем попробовать ошибки считать.Outman писал(а): п.с. Херсон далеченько))
- Nezloy
- Сообщения: 758
- Зарегистрирован: 02 авг 2011, 16:33
- Модель автомобиля: Renault Duster Cross 1,5 Diesel (110 л.с.) 4x4, серый камень
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 33 раза
- Поблагодарили: 70 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
там тоже индикатор светился, я когда начали диагностику делать - свечи на 5 секунд включались и отключались. но показала диагностика в итоге.Outman писал(а):Кількасекундне тримання на запаленні ні на що не впливає. Жовтий індикатор свічок накалу засвічується і тухне як належить. Хз одним словом. Думаю потрібна діагностика)
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Щось у мене думки в бік паливної... Тут і поганий запуск, і чек при різкому навантаженні.
Фільтр?
Підкачний насос в баку є у нас?
Фільтр?
Підкачний насос в баку є у нас?
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Напевно я не доклацав куди потрібно, сам живу на харківському масиві, сюди було би зручно пригнати бібіку на діагностику)instruktor писал(а):Там у них на сайте есть рекомендации к кому обращатся в разных городах. В Киеве на Троещине и Харьковском. Если бываешь на Оболони, можем попробовать ошибки считать.Outman писал(а): п.с. Херсон далеченько))
Зараз гляну що там до чого!
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Фільтр паливний міняли. Бачив, що під час заміни майстер жмакав грушу підкачки в районі правого стакану. В бак ніхто не лазив точно.d.lus писал(а):Щось у мене думки в бік паливної... Тут і поганий запуск, і чек при різкому навантаженні.
Фільтр?
Підкачний насос в баку є у нас?
Власне заміна фільтрів ні на що не вплинула. Нестабільний запуск на холодну був і до цього