Діагностика ДВЗ та топлівної

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

Друзі, доповідаю! :D
На вихідних дастероїд все ж доїхав до діагноста. Діагност - "дядя Вася": мужик років 60+ у зашмірованому одязі, збитими гайками і болтами руками, окуляри перемотані синьою ізолентою і т.п. Вцілому образ дає зрозуміти, що фахівець потужний!
Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
Діагностика: хвилин десять зняти верхню кришку двигуна, хвилин десять шукати проводок у гаражному безладі, ще десять хвилин на пошуки звичайної лампочки розжарювання і стільки ж часу на саму діагностику! Вердикт - дві із чотирьох свічок не продзвонюються, відповідно - мертві!
За наводкою "дяді Васі" полетів дастероїд у місцевій партмаг, де, за містичним збігом обставин, були в наявності підходящі (сподіваюсь) свічки накалу. Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт. Після нетривалих роздумів та телефонної консультації із діагностом, було прийнято рішення викупити всю партію! 8-) :lol:
Нажаль часу замінити свічки у той же день діагност не мав, перенесли візит до нього на потім. Сподіваюсь це недалеке майбутнє, по результатам відпишусь.)
Особисто мене загнала цікавість під машину, що я там побачив. Сажевого немає, стоїть сам кат. Кардан видно що відновлювався. Весь пофарбований порівняно свіженьким чорним матом, має гарну наклеєчку якоїсь контори, що проводила роботи та балансування. та є одне "але". Під час набору швидкості авто трохи трясе. Схоже та гулю в покришці, але не так. Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль жодних сторонніх звуків. Заїхав на шиномонтаж, перебалансував усі колеса, все гаразд. Хрестовини на кардані в нормі (я так сподіваюсь бо кардан ніби як після свіжого ребілду), вся ходовка в нормі також.
Маєте ідеї? Може якась дастерівська болячка вилазить?))
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение d.lus »

Outman писал(а):Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
"Справедливости ради", бензинки дійсно вже не ті.
Дизеля поки тримаються бо якщо їх "оптимізувати" як бензинки, то вони просто розваляться :)
Outman писал(а):Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт.
І, все ж, як те чудо зветься?
Outman писал(а):Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль
А якщо не переходити на нейтраль?
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

d.lus писал(а):
Outman писал(а):Перед діагностикою 15-хвилинна лекція про те, що "дизелі уже не ті", "усе пластикове", "метал уже не такий" і т.п. Зізнаюсь мені було цікаво послухати :mrgreen:
"Справедливости ради", бензинки дійсно вже не ті.
Дизеля поки тримаються бо якщо їх "оптимізувати" як бензинки, то вони просто розваляться :)

та хз, може й так. Приймаючи до уваги глобалызаційні процеси, питання якості відходять на інші плани.
Outman писал(а):Зі слів продавця виробника кращого в світі немає (особисто я такої назви запчастин ще ніколи не чув), ціна 270 грн/шт.
І, все ж, як те чудо зветься?
Попрошу дізнатись, бо я не запам'ятав.
Outman писал(а):Набравши швидкісь і перейшовши на нейтраль
А якщо не переходити на нейтраль?
"трясучка" лиш при наборі. Скидаєш швидкість, ідеш стабільно, на швидкості чи на нейтралі - все гуд! Хз що це може бути.
Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 6793
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 506 раз
Поблагодарили: 924 раза
Контактная информация:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение instruktor »

Трясучка на руле есть?
Умом россию не понять, да и не стоит утруждаться. У ней особенная стать, кругом насрать и не признаться!

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)
Изображение
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

instruktor писал(а):Трясучка на руле есть?
Найн!
Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 6793
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 506 раз
Поблагодарили: 924 раза
Контактная информация:

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение instruktor »

Проверь тут: viewtopic.php?f=25&t=2294
Умом россию не понять, да и не стоит утруждаться. У ней особенная стать, кругом насрать и не признаться!

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)
Изображение
Аватара пользователя
Fazer Alex
Сообщения: 654
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 19:28
Модель автомобиля: Duster 4х4, 1,6 бензин, без кожи
Страна, Город: Украина, Желтые Воды
Благодарил (а): 77 раз
Поблагодарили: 46 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Fazer Alex »

Як у мене заклинило зруйновану задню хрестовину - то після розгону більше 50-60 вібрувало все і на нейтралці , і без, бо кардан завжди обертається, і невідбалансований також би відчувався
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

instruktor писал(а):Проверь тут: viewtopic.php?f=25&t=2294
чим далі в ліс...))
Для себе бачу алгоритм такий: перевірка хрестовин (пох що кардан гарний), перевірка підвісного (підвісний візуально гарний, але хз яким він має бути, мені немає з чим порівняти), перевірка правого підшипника роздатки (як на відео за посиланням).
Поїде дастероїд на заміну свічок накалу, нехай майстер огляне ці вузли.

To be continued...
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

Fazer Alex писал(а):Як у мене заклинило зруйновану задню хрестовину - то після розгону більше 50-60 вібрувало все і на нейтралці , і без, бо кардан завжди обертається, і невідбалансований також би відчувався
Колись на субару мав проблеми з хрестовиною. Симптоми були аналогічні. тут же кардан ніби як сервісований. Перевіримо, будем бачити!
lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex »

1. А я вам що казав? Беріть і міняйте одразу свічки! Не витрачайте лишні гроші.
2. Як поїдете міняти свічки, то їдьте до дяді Васі з дуже прямими руками. А краще до досвіченного дизеліста. Свічки давно не знімалися і є вірогідність їх обламати. Для гаманця буде боляче.
3. На яких обертах і швидкості трясучка? Можливо зарано переходите на верхню передачу? Спробуйте розганятися так, що коли включите верхню передачу обороти не впали нижче 2000 -2200.
P.S. У нас на форумі прийнято дякувати камрадам за корисні підказки. Для цього є відповідна пімпочка :mrgreen:
Ответить