Страница 1 из 7

Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 10:43
Outman
Гуру, нід хелп!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
Пробіг у нас на цьому авто вже десять тисяч, мастила двигун не бере взагалі.
Частенько при їзді з причіпом, під час різких прискорювань, висвічується індикатор "чек" червоного кольору. При скиданні обертів, індикатор негайно тухне. При плавному наборі швидкості проблем немає. А з причіпом цей дачамобіль катається частенько)
Усі рідини та фільтра замінені, соляра заливається наче нормальна, із заправки)
Пробіг, якщо вірити показникам одометра, під 200 тискм.
Питання: де в столиці чи передмісті можна рормально продіагностувати/поладити авто і не за всі гроші світу. Бо у нашому "селі" одні рукожопи з надутими щоками і обд-хою, яка "ніяких помилок не показує" :evil:
Буду також вдячний за контакти перевірених (бажано осбисто) майстрів. Гаражна обслуга не лякає, аби спеціаліст був толковий.

Єсслішо мій контакт о5о-846.41.4о, Богдан.

Усім рівних доріг!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 13:20
instruktor
Пирен не видит ни каких ошибок???
Можешь попробовать тут: https://kovsh.com/online-diesel-diagnostics

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 14:17
Outman
Діагностика по фото це мощЬно! :D
Зареєструвався, вся симптоматика вказує на попадання мастила у вихлоп. Наше ж авто астила не споживає! Крім того, досягнувши робочої температури, торохкатить як нове!)
п.с. Херсон далеченько))
п.п.с. Дякую!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 16:30
Nezloy
Outman писал(а):Гуру, нід хелп!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
На драйве писали была похожая проблема, но именно по первой части - с долгим заводом и так далее. Проблема была в свечах накала. Из-за того что свечи не грели, машина заводилась с идентичными симптомами.
А вот насчет горящего чека идей нет.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 16:50
Outman
Кількасекундне тримання на запаленні ні на що не впливає. Жовтий індикатор свічок накалу засвічується і тухне як належить. Хз одним словом. Думаю потрібна діагностика)

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 17:12
instruktor
Outman писал(а): п.с. Херсон далеченько))
Там у них на сайте есть рекомендации к кому обращатся в разных городах. В Киеве на Троещине и Харьковском. Если бываешь на Оболони, можем попробовать ошибки считать.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 17:21
Nezloy
Outman писал(а):Кількасекундне тримання на запаленні ні на що не впливає. Жовтий індикатор свічок накалу засвічується і тухне як належить. Хз одним словом. Думаю потрібна діагностика)
там тоже индикатор светился, я когда начали диагностику делать - свечи на 5 секунд включались и отключались. но показала диагностика в итоге.

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 20:08
d.lus
Щось у мене думки в бік паливної... Тут і поганий запуск, і чек при різкому навантаженні.
Фільтр?
Підкачний насос в баку є у нас?

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 20:25
Outman
instruktor писал(а):
Outman писал(а): п.с. Херсон далеченько))
Там у них на сайте есть рекомендации к кому обращатся в разных городах. В Киеве на Троещине и Харьковском. Если бываешь на Оболони, можем попробовать ошибки считать.
Напевно я не доклацав куди потрібно, сам живу на харківському масиві, сюди було би зручно пригнати бібіку на діагностику)
Зараз гляну що там до чого!

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Добавлено: 13 окт 2020, 20:29
Outman
d.lus писал(а):Щось у мене думки в бік паливної... Тут і поганий запуск, і чек при різкому навантаженні.
Фільтр?
Підкачний насос в баку є у нас?
Фільтр паливний міняли. Бачив, що під час заміни майстер жмакав грушу підкачки в районі правого стакану. В бак ніхто не лазив точно.
Власне заміна фільтрів ні на що не вплинула. Нестабільний запуск на холодну був і до цього