Діагностика ДВЗ та топлівної
Добавлено: 13 окт 2020, 10:43
Гуру, нід хелп!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
Пробіг у нас на цьому авто вже десять тисяч, мастила двигун не бере взагалі.
Частенько при їзді з причіпом, під час різких прискорювань, висвічується індикатор "чек" червоного кольору. При скиданні обертів, індикатор негайно тухне. При плавному наборі швидкості проблем немає. А з причіпом цей дачамобіль катається частенько)
Усі рідини та фільтра замінені, соляра заливається наче нормальна, із заправки)
Пробіг, якщо вірити показникам одометра, під 200 тискм.
Питання: де в столиці чи передмісті можна рормально продіагностувати/поладити авто і не за всі гроші світу. Бо у нашому "селі" одні рукожопи з надутими щоками і обд-хою, яка "ніяких помилок не показує"
Буду також вдячний за контакти перевірених (бажано осбисто) майстрів. Гаражна обслуга не лякає, аби спеціаліст був толковий.
Єсслішо мій контакт о5о-846.41.4о, Богдан.
Усім рівних доріг!
Пацієнт - рено дастер 2013 року офіційний дизель 4х4 мех6.
Питання у тому, що з недавніх пір на холодну двигун погано запускається. Стартером потрібно крутити секунд пять. Потім десь хвилину-дві двигун немов "троїть", з труби валить сизий дим. Як тільки температура починає підійматись, все стає до норми, двигун працює рівненько, заводиться відмінно.
Пробіг у нас на цьому авто вже десять тисяч, мастила двигун не бере взагалі.
Частенько при їзді з причіпом, під час різких прискорювань, висвічується індикатор "чек" червоного кольору. При скиданні обертів, індикатор негайно тухне. При плавному наборі швидкості проблем немає. А з причіпом цей дачамобіль катається частенько)
Усі рідини та фільтра замінені, соляра заливається наче нормальна, із заправки)
Пробіг, якщо вірити показникам одометра, під 200 тискм.
Питання: де в столиці чи передмісті можна рормально продіагностувати/поладити авто і не за всі гроші світу. Бо у нашому "селі" одні рукожопи з надутими щоками і обд-хою, яка "ніяких помилок не показує"
Буду також вдячний за контакти перевірених (бажано осбисто) майстрів. Гаражна обслуга не лякає, аби спеціаліст був толковий.
Єсслішо мій контакт о5о-846.41.4о, Богдан.
Усім рівних доріг!