Діагностика ДВЗ та топлівної
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Друзі, Need some assistance.
Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
- DIM
- Сообщения: 1113
- Зарегистрирован: 04 апр 2011, 21:26
- Модель автомобиля: Золотой Дастер 4x4 dCi Laureate
- Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Киев, Борщаговка
- Благодарил (а): 103 раза
- Поблагодарили: 68 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Це нормаOutman писал(а):Друзі, Need some assistance.
Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Dacia Solenza Clima ==> Renault Duster 4x4 dCi
Однажды старого еврея, который пережил холокост спросили, смогут ли евреи простить немцев? На это он ответил примерно так:
— Нет. Злые немцы убивали нас, а добрые — молчали.
Однажды старого еврея, который пережил холокост спросили, смогут ли евреи простить немцев? На это он ответил примерно так:
— Нет. Злые немцы убивали нас, а добрые — молчали.
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
DankeDIM писал(а):Це нормаOutman писал(а):Друзі, Need some assistance.
Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Друзі, доповідаю!
Маючи чітке розуміння того, що зі зниженням температури надворі дастероіду стає все гірше, вирішили не випробовувати міцність стартера та своїх нервів і поїхали на діагностику паливних форсунок на Драгоманова (за вашою наводкою).
Якимось чином мені вдалося вмовити майстрів самостійно знімати та ставити форсунки і все решта, бо вони працюють тільки зі знятими форсами.
Ну зрештою що ми маємо.
Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Форсунка на четвертому циліндрі дуууже щедро обмазані якоюсь спец змазкою. Вочевидь до неї лазили. Решта три раніше не викручувались. На щастя всі викрутились без проблем. Діагностика на стенді показала кончину всіх чотирьох форс із вражаючими параметрами. Форсунку на 4 цил.вже ремонтували раніше, оскільки її компоненти 2017 року виробництва (зі слів майстрів). Решта - рідні.
Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Навіть чисто візуально і на слух двигун працює набагато стабільніше. Заводиться миттєво. Тепер треба дочекатись кількаденного простою і пробувати заводити холодним)
Зі слів майстра решта систем двигуна в досить непоганому стані. Приємно)
Коми показав дві помилки - датчик вологи (писав вище) і тиск фреону. Його нема, радіатор під заміну)
Все. Дастероід почав жити новим життям.
Маю надію, що надалі він вимагатиме тільки хороших витратних матеріалів і приноситиме задоволення власнику! )
Маючи чітке розуміння того, що зі зниженням температури надворі дастероіду стає все гірше, вирішили не випробовувати міцність стартера та своїх нервів і поїхали на діагностику паливних форсунок на Драгоманова (за вашою наводкою).
Якимось чином мені вдалося вмовити майстрів самостійно знімати та ставити форсунки і все решта, бо вони працюють тільки зі знятими форсами.
Ну зрештою що ми маємо.
Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Форсунка на четвертому циліндрі дуууже щедро обмазані якоюсь спец змазкою. Вочевидь до неї лазили. Решта три раніше не викручувались. На щастя всі викрутились без проблем. Діагностика на стенді показала кончину всіх чотирьох форс із вражаючими параметрами. Форсунку на 4 цил.вже ремонтували раніше, оскільки її компоненти 2017 року виробництва (зі слів майстрів). Решта - рідні.
Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Навіть чисто візуально і на слух двигун працює набагато стабільніше. Заводиться миттєво. Тепер треба дочекатись кількаденного простою і пробувати заводити холодним)
Зі слів майстра решта систем двигуна в досить непоганому стані. Приємно)
Коми показав дві помилки - датчик вологи (писав вище) і тиск фреону. Його нема, радіатор під заміну)
Все. Дастероід почав жити новим життям.
Маю надію, що надалі він вимагатиме тільки хороших витратних матеріалів і приноситиме задоволення власнику! )
-
- Сообщения: 1354
- Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
- Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
- Страна, Город: Львов-Червоноград
- Благодарил (а): 262 раза
- Поблагодарили: 161 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Стільки коштують дві оригінальні форсунки. Так що все нормально.Outman писал(а): Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
По хорошому, перед покупкою Дастера з таким пробігом, треба було перевірити обратку на якомусь СТО.
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Я, про всяк випадок, уточню. Бо всяке буває.Outman писал(а):Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
"Право" та "ліво" в вашому розумінні де?
Бо взагалі "1" - це там, де коробка передач, а "4" - там, ремінь ГРМ.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Виявляється усе простіше, ніж здається на перший погляд))))d.lus писал(а):Я, про всяк випадок, уточню. Бо всяке буває.Outman писал(а):Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
"Право" та "ліво" в вашому розумінні де?
Бо взагалі "1" - це там, де коробка передач, а "4" - там, ремінь ГРМ.
Сам так і є!
-
- Сообщения: 209
- Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
- Модель автомобиля: Du-haster
- Страна, Город: Kyiv
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 34 раза
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
По хорошому то так. Але як завжди буває - щось на щось впливає і перед покупкою авто заїхало диш на яму і «дядя Вася» сказав шо можна брать)))lex писал(а):Стільки коштують дві оригінальні форсунки. Так що все нормально.Outman писал(а): Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
По хорошому, перед покупкою Дастера з таким пробігом, треба було перевірити обратку на якомусь СТО.
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Діагностика ДВЗ та топлівної
Бо рахується по ходу руху автомобіляOutman писал(а):Виявляється усе простіше, ніж здається на перший погляд))))
Сам так і є!
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини