Страница 2 из 2

Re: Обороти двигуна "залипають"

Добавлено: 20 мар 2019, 17:40
maxnet
shellfish писал(а):Я думаю, что это результат работы адаптации ЭБУ к манере вождения любителей
не сумісне з
maxnet писал(а):На прогрітому - десь 7-8 раз з десяти.
Була би "адаптація" - було би завжди.

Тепер відносно ЕЛМ: Поставив, але в додаткових PID датчика педалі поки що не знайшов.
Єдине цікаве, що можу побачив в даний момент - це графік тиску палива (fuel rail psi) і графік обертів (revs rpm).
на скріншоті внизу цього посту, (зліва направо):
перший пік зліва - перша передача - легке "зависання"
середній пік (там де 1820RPM) - друга передача - без "зависання"
пік справа - на RPM видно зависання обертів (плавний спуск біля 1782). Але тиск в "рейці" впав без зависання.
Що є дуже цікаво.... :cry:
Я чомусь думав що тиск в рейці має напряму залежати від обертів...
Spoiler!
Screenshot_2019-03-19-08-36-46-093_org.prowl.torque.png
Screenshot_2019-03-19-08-36-46-093_org.prowl.torque.png (142.55 КБ) 7531 просмотр

Re: Обороти двигуна "залипають"

Добавлено: 20 мар 2019, 18:17
lex
Спробуйте спочатку від простішого. Промийте дросельну. ДМРП. Промийте форсункі Вінсом. Тільки не в бак, а на стенді.
В ідеалі ще помити впускний колектор і ЄГР. Тільки зі зняттям і руками.

Re: Обороти двигуна "залипають"

Добавлено: 29 мар 2019, 11:30
maxnet
YES!
Поїхав сьогодні на Хмельницького на діагностику.
Майстер практично відразу сказав що причина в датчику (кінцевику) педалі щеплення.
Що підтвердила діагностика компютером.
Кінцевик має регульований шток, який в результаті виробітки став "закоротким". В результаті при відпущеній педалі щеплення кінцевик деколи спрацьовував а деколи - ні (не діставав).
П'ятихвилинний ремонт і о, щастя. все працює як раніше.

Велика подяка майстру Володі з сервісу Рено на Хмельницького.
Ще раз великий мінус в карму мотористу Мирону з Рено на Зеленій.