Ремонт выхлопной системы.
- Fazer Alex
- Сообщения: 654
- Зарегистрирован: 14 авг 2012, 19:28
- Модель автомобиля: Duster 4х4, 1,6 бензин, без кожи
- Страна, Город: Украина, Желтые Воды
- Благодарил (а): 77 раз
- Поблагодарили: 46 раз
Re: Ремонт выхлопной системы.
Так на фото ж наче видно, що 2 патрубка один від одного відстоять десь на 20-30 мм, і перфорація по краю, для збільшення площі випуску. Так і у нашому було. Пошукаю фото Гольфа 3, може надибаю і ідентифікую у нас
- d.lus
- Сообщения: 1367
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 185 раз
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Ремонт выхлопной системы.
Ну такоє...Fazer Alex писал(а): ↑31 авг 2023, 20:52 Так на фото ж наче видно, що 2 патрубка один від одного відстоять десь на 20-30 мм, і перфорація по краю, для збільшення площі випуску. Так і у нашому було.
Тримай фото мого
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 33
- Зарегистрирован: 04 сен 2023, 08:55
- Модель автомобиля: Duster 4x4 1.5 dCi (110 л.с) мкпп6
- Страна, Город: Харьков
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 2 раза
Re: Ремонт выхлопной системы.
А як таке збільшення на звук впливає? а то зараз меня ці шумні вихлопи дико тригірять...Fazer Alex писал(а): ↑31 авг 2023, 20:52 Так на фото ж наче видно, що 2 патрубка один від одного відстоять десь на 20-30 мм, і перфорація по краю, для збільшення площі випуску. Так і у нашому було. Пошукаю фото Гольфа 3, може надибаю і ідентифікую у нас
- Fazer Alex
- Сообщения: 654
- Зарегистрирован: 14 авг 2012, 19:28
- Модель автомобиля: Duster 4х4, 1,6 бензин, без кожи
- Страна, Город: Украина, Желтые Воды
- Благодарил (а): 77 раз
- Поблагодарили: 46 раз
Re: Ремонт выхлопной системы.
Значить, не ми двоє тіко таких засмучених?Aseen писал(а): ↑05 сен 2023, 04:05А як таке збільшення на звук впливає? а то зараз меня ці шумні вихлопи дико тригірять...Fazer Alex писал(а): ↑31 авг 2023, 20:52 Так на фото ж наче видно, що 2 патрубка один від одного відстоять десь на 20-30 мм, і перфорація по краю, для збільшення площі випуску. Так і у нашому було. Пошукаю фото Гольфа 3, може надибаю і ідентифікую у нас
Ми, власне, кожен на власному досвіді визначили, що якісне зниження рівня ревіння можливе лише за умови розриву прямотоку і перенаправлення вихлопу у великий бачок, який виступає таким собі демпфером, навіть коли у ньому повигоряли та розсипалися перегородки. У такому випадку струмінь якось розривається, і сам себе гасить за рахунок різкого падіння швидкості. У нас у рідному резонаторі розрив чималенький, може десь 50-100 мм, ще і десь 50 мм труби перфоровані в усі боки - є куди вириватись газам і гальмувати. А все, що іде для ремонту - поголовно перфорований прямоток, у кращому разі з набивкою мінватою. Треба ще раз переглянути каталог Полмострова, мені попадалося там щось типу універсального резонатора - бачка, і взнати ціну. Знайду - викладу
-
- Сообщения: 330
- Зарегистрирован: 01 апр 2011, 22:36
- Модель автомобиля: Duster Laureat 4x4, бензин, орех
- Откуда: Чернигов
- Благодарил (а): 53 раза
- Поблагодарили: 33 раза
Re: Ремонт выхлопной системы.
На вихідні нарешті вирішив замінити резонатор, хоча рідний ще не хрюкав, бо періодично замазував дірки клеєм і фольгою. але вирішив у зиму входити з новим. Резонатор і хомути купив давно (писав вище), герметик також колись купляв (Novax), тому болгарку в руки і вперед. Найбільшими проблемами стали: робота за відсутності ями, піднімав на стійки, і вимірювання точок відрізу!!! тому що на ржавій трубі не видно взагалі ніяких міток, тому візуально і за допомогою рулетки довелося цілитися, в результаті відрізав більше на 2-3 см. Краще відразу брати відрізний круг 150 або 180, бо з 125 ще той геморой... З резинкою взагалі ніяких проблем, хвилин за 5-10 пшикнув силіконову смазку і все знялося без проблем. На все про все пішло не більше 2-х годин (з підйомом на стійки і прибиранням), складного нема нічого взагалі, але найважливіше не забути відразу понакидувати хомути, добре іх зажати і, щоб машина хоча б годин 12 постояла, щоб герметик застиг, бо всередині він застигає довго. Рідний резонатор прослужив майже 13 років...
- Fazer Alex
- Сообщения: 654
- Зарегистрирован: 14 авг 2012, 19:28
- Модель автомобиля: Duster 4х4, 1,6 бензин, без кожи
- Страна, Город: Украина, Желтые Воды
- Благодарил (а): 77 раз
- Поблагодарили: 46 раз
Re: Ремонт выхлопной системы.
Врізав сам резонатор, чи ще і всю довгу трубу? У неї є штирь для підвісу?
- d.lus
- Сообщения: 1367
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 185 раз
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Ремонт выхлопной системы.
Не вірю я в хомути коли доходить справа до вихлопу. Ніколи у мене вони нормально не герметизували. Тільки хардкор - тільки зварювання
Але якщо працює - то і добре.
Але якщо працює - то і добре.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 330
- Зарегистрирован: 01 апр 2011, 22:36
- Модель автомобиля: Duster Laureat 4x4, бензин, орех
- Откуда: Чернигов
- Благодарил (а): 53 раза
- Поблагодарили: 33 раза
Re: Ремонт выхлопной системы.
планував тільки резонатор, але порівнявши стан труб, врізав повністю весь резонатор.Fazer Alex писал(а): ↑05 окт 2023, 20:05 Врізав сам резонатор, чи ще і всю довгу трубу? У неї є штирь для підвісу?
згоден, але обходився тим що є, тому більше доби дав підсохнути герметику, щоб напевно і тьфу-тьфу, тримає.
-
- Сообщения: 330
- Зарегистрирован: 01 апр 2011, 22:36
- Модель автомобиля: Duster Laureat 4x4, бензин, орех
- Откуда: Чернигов
- Благодарил (а): 53 раза
- Поблагодарили: 33 раза
Re: Ремонт выхлопной системы.
я років 5-6 мазав, а якщо дірка з'являлася на банці резонатора, то і фольгою додатково мотав, їздив би і далі, якби не подвернувся резонатор, так що смисл є...ІМХО