Родной антифриз на Рено Дастер

Не нашел подходящего раздела, задай свой вопрос тут.
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Родной антифриз

Непрочитанное сообщение d.lus »

achill писал(а): 16 янв 2021, 20:45 Переглянув тему і не побачив розумних рекомендацій із доливом невеликої кількості води.

Важливо, щоб вода була справжньою дистильованою і якісною, а також доливаючи потрібно контролювати концентрацію етиленглюколю в антифризі, оскільки від цього напряму залежить температура його замерзання.

В попередніх машинах таке інколи практикував із наступною перевіркою на сто ареометром концентрації (була нормальною).

Після придбання автівки перевірив рівень антифризу-він був нижче десь на 50-100 гр дистиляту.
Бо простіше долити антифриз і бути впевненим в результаті, аніж доливати воду, потім шукати де та чим поміряти "коли воно почне замерзати".
А потім відсмоктувати шприцем і доливати таки антифриз :D
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 6793
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Благодарил (а): 506 раз
Поблагодарили: 924 раза
Контактная информация:

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение instruktor »

100%-ный заменитель нашего антифриза: https://partsfinder.bilsteingroup.com/r ... 092%206581
Умом россию не понять, да и не стоит утруждаться. У ней особенная стать, кругом насрать и не признаться!

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)
Изображение
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение d.lus »

"Класичні" Фебі (синій, рожевий) по факту виготовляє ROWE.
Цікаво, хто робить оцей. Якщо теж ROWE, то просто замінили під замовлення барвник з рожевого на жовтий.

Ну і ще у Фебі є "жовтий", але G11.
Мені спокійніше рідний Тотал взяти... Хоча він і є тим же 12+ з помаранчевим барвником.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение d.lus »

Є така бельгійська компанія Arteco, вона займається охолоджуючими рідинами, теплоносіями і тому подібним.
Є у Arteco антифризова "база" Havoline XLB - eXtended Life Base.
На її основі виготовляється готовий антифриз Havoline XLC - eXtended Life Coolant.

На цій же основі виготовляється як оригінальний антифриз Renault, так і безліч продуктів купи інших брендів (в тому числі і Total-івські Auto Supra).
Підозрюю, що і Kroon Oil Antifreeze SP16 (має єдину специфікацію -- S/ RX Type D).

arteco-coolants.com:
Havoline® XLB (Havoline® Extended Life Base) is a concentrated engine coolant additive package in ethylene glycol, designed to prepare premium quality engine coolants - Havoline® XLC (Havoline® Extended Life Coolant) - by the simple
addition of ethylene glycol.


Для отримання готового антифризу (концентрату) змішується база XLB з етилен-гліколем в пропорції 25/75.

arteco-coolants.com:
Havoline® XLC can be blended from Havoline® XLB by simply mixing the following ingredients at ambient temperatures:
Ingredient (weight %) - Havoline® XLC
Ethylene glycol - 75.00
Havoline® XLB - 25.00
Colouring agent - optional


Барвник при цьому є опціональним і може бути будь-яким.

Havoline® XLB is available...in different colours and with or without bittering agent.

Arteco окремо вказує термін служби антифризу XLC: 250'000км або 5 років в легкових автомобілях
During extensive fleet testing, the synergistic combination of mono- and dicarboxylates present in this coolant, has proven to provide protection for at least 650,000 km (ca. 8,000 hours) in truck & busapplication or 250,000 km (ca. 2,000 hours) for passenger cars or 32,000 hours (or 6 years) for stationary engines.
It is recommended to change the coolant every five years or when above mileages...are reached, whichever comes first.


Звісно, вони вказують і пропорції розведення з водою. Але тут нічого нового
To ensure good corrosion protection, it is recommended to use at least 33 vol.% of Havoline® XLC in the coolant solution. This provides frost protection to -20 °C.
Typical mixtures in Northern Europe are 50/50, offering frost protection down to -40 °C.
Mixtures with more than 70 vol.% Havoline® XLC in water are not recommended.
The maximum frost protection (about -69 °C) is obtained at 68 vol.% Havoline® XLC.



Але, у 41-01-001/-S Type D вже є наступник - Renault 41-01-001/-T
Це - Arteco Freecor NRC
Havoline® XLC is particularly recommended for hi-tech engines, where high temperature aluminium protection is important.
NRC виготовлено на тій же базовій рідині, що і XLC - MEG.
Наразі нагуглити хоч щось, навіть оригінальні Реношні банки, на цій основі мені не вдалось.

апд. Renault 41-01-001/-T - він же Mercedes-Benz 325.7
Цей продукт гуглиться вже трохи краще, але цінник такий, що півшо би він лісом ))
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение d.lus »

І, до речі, у Total Auto Supra офіційно в тех.аркушах з'явились відповідності 41-01-001/ -S RX Type D.
Якщо бентежить помаранчевий колір, як варіант з адекватних брендів жовтого кольору: Kroon Oil Antifreeze SP 16 / Coolant SP 16.

Офіційного допуску -S RX Type D немає майже ні у кого. Дорого для виробників та брендів антифризів, не вважають за потрібне.
glacelf_spec.jpg
coolelf_spec.jpg
Kroon SP 16
kroon_sp16.jpg
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение d.lus »

У Renault з'явилась нова специфіація антифризу: 41-01-001/--T (Type T).
Ця ж специфікація дублюється у Мерседеса допуском 325.7.
На жаль, дістатися до списків схвалень Рено неможливо, тож спираємось на Mercedes. Цей допуск мають аж два продукти:
- Arteco Freecor NRC
- Мерседесівський оригінал (підозрюю, що там той самий Arteco).

Реношна банка з цією специфікацією наразі не гуглиться.
Знайти хоч якийсь аналог серед загальновідомих (G12++, G12 Evo, G13) не вдалось. Всі вони відрізняються хімічною формулою.
Найближчим за хіміко-фізичними параметрами виявився Arteco G12++, але теж не 1-в-1.
Може, це таки своя формула якась. Хоча навряд щось кардинально нове чи ексклюзивне там буде.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Aseen
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 04 сен 2023, 08:55
Модель автомобиля: Duster 4x4 1.5 dCi (110 л.с) мкпп6
Страна, Город: Харьков
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 2 раза

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение Aseen »

Мені на сервісі сказали що антифріз бажано мінять раз на 100 000км або раз в 5 років що раніше настане
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение d.lus »

Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 10:09 Мені на сервісі сказали що антифріз бажано мінять раз на 100 000км або раз в 5 років що раніше настане
Офіційний інтервал Рено: 120000км або 4 роки.
Самі виробники антифризів рекомендують не рідше раз на 5 років для 12+, 12++, 13.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
Wad
Сообщения: 919
Зарегистрирован: 05 авг 2012, 14:51
Модель автомобиля: Duster 1.5 dci 4x4
Страна, Город: Киев
Откуда: Киев
Благодарил (а): 210 раз
Поблагодарили: 58 раз
Контактная информация:

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение Wad »

d.lus писал(а): 03 ноя 2023, 10:11
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 10:09 Мені на сервісі сказали що антифріз бажано мінять раз на 100 000км або раз в 5 років що раніше настане
Офіційний інтервал Рено: 120000км або 4 роки.
Самі виробники антифризів рекомендують не рідше раз на 5 років для 12+, 12++, 13.
Може я і не правий ... АЛЕ у когось вийшло (НА СТАРОМУ БІЛЬШЕ 5 РОКІВ АНТИФРІЗІ) хоч колись швидко повністю прогріти дизельний двигун при температурі повітря близької до нульової ... ну або хоч при температурі +10 ??? Я без заслонки перед радіатором вже при +10 можу проїхати кілометрів 10-15 до моменту повного прогріву двигуна. Якщо мова йде не за температуру а за присадки - тоді поясніть, що може поганого статися з присадками за декілька років? І якщо таки щось погане трапляється, то куди триндець-млинець ці присадки в замкнутому колі діваються (якщо випадають в осад, тоді хтось бачив цей осад)? ... Щось мені підказує, що заявлений виробниками граничний термін дієпридатності, який пов"язаний з часом не використання, а з часом від виготовлення є просто черговим говномаркетинговим фейком.
lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Родной антифриз на Рено Дастер

Непрочитанное сообщение lex »

Wad писал(а): 04 ноя 2023, 01:30
d.lus писал(а): 03 ноя 2023, 10:11
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 10:09 Мені на сервісі сказали що антифріз бажано мінять раз на 100 000км або раз в 5 років що раніше настане
Офіційний інтервал Рено: 120000км або 4 роки.
Самі виробники антифризів рекомендують не рідше раз на 5 років для 12+, 12++, 13.
Може я і не правий ... АЛЕ у когось вийшло (НА СТАРОМУ БІЛЬШЕ 5 РОКІВ АНТИФРІЗІ) хоч колись швидко повністю прогріти дизельний двигун при температурі повітря близької до нульової ... ну або хоч при температурі +10 ??? Я без заслонки перед радіатором вже при +10 можу проїхати кілометрів 10-15 до моменту повного прогріву двигуна. Якщо мова йде не за температуру а за присадки - тоді поясніть, що може поганого статися з присадками за декілька років? І якщо таки щось погане трапляється, то куди триндець-млинець ці присадки в замкнутому колі діваються (якщо випадають в осад, тоді хтось бачив цей осад)? ... Щось мені підказує, що заявлений виробниками граничний термін дієпридатності, який пов"язаний з часом не використання, а з часом від виготовлення є просто черговим говномаркетинговим фейком.
Можете взяти рефлектометр і хоча б зрівняти температуру замерзання 5ти річного і свіжого антифризу.
І присадки «не діваються», просто хімічні процеси ніхто не відміняв. Немає нічого вічного.
Ответить