Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6806
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 932 раза
- Контактная информация:
- d.lus
- Сообщения: 1367
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 185 раз
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.
Капець він нудний... Навіщо стільки тексту!?
Категорично не згоден з табличкою на 01:40.
Частково вона актуальна, але з поправками.
1. API - це надто загально. Значно більше скажуть специфікації VW чи MB або той же ILSAC, якщо мова про малов'язкі продукти.
2. Щодо, саме, мотогодин. Як ПАО, так і естери, не особливо додають до інтервалів в "звичайних" умовах використання. ПАО швидше "не дасть розвалитися" маслу в екстремальних умовах та дає можливість робити нульовки. Естери - це, в першу чергу, протиокислювальні компоненти. Так, трохи додадуть живучості, але не на стільки.
Плюс, абсолютно некоректно казати "якщо є ПАО, то...". ПАО буває дуже різної якості та може використовуватись в дуже різній кількості.
Але "сучасна синтетика ходить від 250 до 300 мотогодин" - згоден. З деякими рецептурами спокійно можна до 350.
Однак, сам термін "мотогодини" не дуже коректний. "Мотогодини" враховують і режими роботи двигуна (дивимось сучасні трактори). В ншому випадку коректніше апелювати до просто годин роботи.
Їхній оцей Рольф коментувати, думаю, сенсу немає. Але GTL - не панацея і з практичної точки зору ні про що не говорить.
Про "оцінювання за кольором" - згоден.
Про "в'язкість за температурою повітря" - не згоден категорично. У випадку холодної "зимової" в'язкоісті - ще ок. Та й то, з поправками, що легкомоторної синтетики 10w майже ніхто в Європі не робить. Тобто, 0w- або 5w-.
Але це абсолютно неактуально для гарячої в'язкості бо температура масла в прогрітому справному двигуні в районі 100* незалежно від температури повітря.
RN0700/RN0710 - це взагалі ні про що (технічно там вимог до властивостей якихось особливих толком нема). А от RN0720 - вже інша справа.
Блін, нафіга оця хрінотінь з прокруткою двигуна без запуску?
Він, мабуть, ніколи з сучасним автопромом не стикався. Він би замахався потім помилки терти )))
Він мене особисто і чого стараюсь притримуватись сам:
В залежності від масла та умов експлуатації, розраховувати на 250-350 годин роботи мотора.
Для Full-Tech FE орієнтусь на 300 годин. Для будь-якого з офіційним допуском VW 504.00/507.00 можна обережно подумати про 350 годин. Для VW 504.00/507.00 0w-30 - про 350 я б думав вже сміливо, а, може, навіть про 400, але вже з поправкою на умови.
В умовах Києва у мене виходить в районі 7500км.
Категорично не згоден з табличкою на 01:40.
Частково вона актуальна, але з поправками.
1. API - це надто загально. Значно більше скажуть специфікації VW чи MB або той же ILSAC, якщо мова про малов'язкі продукти.
2. Щодо, саме, мотогодин. Як ПАО, так і естери, не особливо додають до інтервалів в "звичайних" умовах використання. ПАО швидше "не дасть розвалитися" маслу в екстремальних умовах та дає можливість робити нульовки. Естери - це, в першу чергу, протиокислювальні компоненти. Так, трохи додадуть живучості, але не на стільки.
Плюс, абсолютно некоректно казати "якщо є ПАО, то...". ПАО буває дуже різної якості та може використовуватись в дуже різній кількості.
Але "сучасна синтетика ходить від 250 до 300 мотогодин" - згоден. З деякими рецептурами спокійно можна до 350.
Однак, сам термін "мотогодини" не дуже коректний. "Мотогодини" враховують і режими роботи двигуна (дивимось сучасні трактори). В ншому випадку коректніше апелювати до просто годин роботи.
Їхній оцей Рольф коментувати, думаю, сенсу немає. Але GTL - не панацея і з практичної точки зору ні про що не говорить.
Про "оцінювання за кольором" - згоден.
Про "в'язкість за температурою повітря" - не згоден категорично. У випадку холодної "зимової" в'язкоісті - ще ок. Та й то, з поправками, що легкомоторної синтетики 10w майже ніхто в Європі не робить. Тобто, 0w- або 5w-.
Але це абсолютно неактуально для гарячої в'язкості бо температура масла в прогрітому справному двигуні в районі 100* незалежно від температури повітря.
RN0700/RN0710 - це взагалі ні про що (технічно там вимог до властивостей якихось особливих толком нема). А от RN0720 - вже інша справа.
Блін, нафіга оця хрінотінь з прокруткою двигуна без запуску?
Він, мабуть, ніколи з сучасним автопромом не стикався. Він би замахався потім помилки терти )))
Він мене особисто і чого стараюсь притримуватись сам:
В залежності від масла та умов експлуатації, розраховувати на 250-350 годин роботи мотора.
Для Full-Tech FE орієнтусь на 300 годин. Для будь-якого з офіційним допуском VW 504.00/507.00 можна обережно подумати про 350 годин. Для VW 504.00/507.00 0w-30 - про 350 я б думав вже сміливо, а, може, навіть про 400, але вже з поправкою на умови.
В умовах Києва у мене виходить в районі 7500км.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6806
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 932 раза
- Контактная информация:
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.
Там мене перерахунок пробігу у мотогодини трохи збентежив. В ного десь 2500 км. вийшло. А мене середня швидкість ще менша.
- d.lus
- Сообщения: 1367
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 185 раз
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.
Середня: 20 км/годinstruktor писал(а): ↑13 мар 2024, 14:51 Там мене перерахунок пробігу у мотогодини трохи збентежив. В ного десь 2500 км. вийшло. А мене середня швидкість ще менша.
Орієнтуємось на 350 годин роботи.
350 х 20 = 7000км.
Так, це фізика. На відміну від маркетингу екологів з їх 40000км (хоча і це реально за певних умов)
Так, масла - навіть найдорожчі та най-най-пао-естеро-гтл - втрачають свої властивості.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини