Bune писал(а):largiy писал(а):Не може такого бути що салон у дастера і степвей майже одинакові,у дастера повинен бути більший.і відстань для колін задніх рпасажирів повинна відрізнятися.
Салон по размерам одинаков, сидел за рулем и за собой садился. Багажник меньше.
У мене був форд фюж,так от порівнював с степвеєм,салон і багажник у них 1 в 1,можна сказати шо по обєму абсолютно аналогічні машини,у Дастера салон не просто більший,а значно більший і особливо це стосується місця ззаду для ніг,при мому зрості 1,90 я ні в фюжику ні в степвеї за собою не сяду а в дастері сідаю сппокійно і ще влазить долоня між коліном і спинкою сидіння,в плечах там місця теж більше 100% ,нема чого ці авто порівнювати,більше того,приміряв під себе новий фокус хетч,ззаду у дастера місця теж більше,порівнював і з кашкаєм,впринципі теж мені простір сподобався,але в дастері таки трохи більше місця для ніг,за багажник взагалі мова не йде.Плавність ходу теж значно краща.Не знаю за якими параметрами ви порівнювали салон дастера і степвея але це абсолютно різні обєми.В результаті вибрав Дастер дизель,основним критерієм було не те сяду я за собою чи ні а чи влізе за мною нормально дитяче автокрісло і дитина не буде ногами підпирати мою спину,таке вдалося зробити тільки в дастері(з тих хто влазив в бюджет звичайно))) Плавність ходу взагалі окрема тема
Р.С
якби не був критичний обєм багажника для калясок і дитячих причандал і т д і місце ззаду думав би за вибір між степвеєм і дастером а так після фюжика сісти на степвей = шило на мило,те саме по суті .