Вибір двигуна

Обсуждаем все что связанно с Renault Duster!
андрей
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 01 дек 2010, 10:19

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение андрей »

У меня тоже дизель, но вочему то расход на литр больше. Заправляюсь на ОККО и Shell. Вроде на морозе проблем нет с запуском но почему то большой расход. На техстанции говорят что у меня все в норме...??????? Сегодня посмотрел расходомер 7.3 литра в смешаном цикле. полная ерунда. :(
Bogdanish4e
Сообщения: 971
Зарегистрирован: 12 мар 2011, 09:36
Модель автомобиля: Duster 1.6i Laureate 4x4 ГБО + ChipTun
Страна, Город: УКРАЇНА
Откуда: Kyiv
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Bogdanish4e »

Professor писал(а):Всім доброго вечора та вітаю з Новим Роком та Різдвом Христовим!!!!! :)
На сьогоднішній день стоїть питання покупки автомобіля, незнав який брати, так розийшовся що вліз в марку Шкода - розглядав Йеті, машинка ніби нічого все прекрасно і їде непогано та рульожка на високому рівні, але машинка береться не тільки для того щоб їздити по місту, а й для того щоб по вихідним вирватися на дачу, на пікнік в ліс з всією сім`єю, взимку поїхати в Карпати або влітку на море, самі розумієте багажник повинен бути вмістким та мати непоганий об`єм бо буде забитий під зав`язку. Але ж в Йеті багажник хоч і має систему Варіо Флекс, але він замалий (такий як в Кашкаї), та має короткі звіси як спереду так і ззаду, а кліренс взагалі 180 мм.. Розглядав також Черрі Тіго, але тільки в салоні і більше не захотів туди вертатись, КИТАЙ - НІКОЛИ НЕ ПРИДБАЮ!!!!. Хочется машинку щоб в ній було по меньше електроніки, я їй не довіряю.
Є думка взяти Дастера в максимальній комплектації LAUREATE с дизельним двигуном, так як проживаю в місті затори на дорогах мені забезпечені, ну і добавити:
1. ПАКЕТ: Передние боковые подушки безопасности + датчик напоминания о не пристегнутом ремне переднего пассажира + преднатяжители передних ремней безопасности - ЦЕ НАЙГОЛОВНІШЕ (БЕЗПЕКА ПЕРШ ЗА ВСЕ).
2. Легкосплавные диски 16 дюймов + серебристые леера на крыше + серебристые накладки на зеркала заднего вида - Дастер в цих дисках виглядає більш гармонічно та красиво, а також вони йому придають можності. ІМХО
3. Пакет: кожаная обивка сидений + кожаная оплетка руля** - ОБОВ`ЯЗКОВО (не в кам`яному віці же проживаємо).
Підскажіть мені будь ласка чи правильний я роблю вибір в сторону дизельного двигуна, оскільки в інтернеті читав пости і зрозумів що люди більше купують бензиновий, так як 1.5 ДЦІ дуже прихотливий до якості дизельного палива, а в нашій країні дизель якось не дуже (хоча бензин іще та "бодяга")

Що порадите мені шановні автоаматори!!!!!!! ;)
не понятно... у дастера багажник 408 л (1570 - при сложенных задних сиденьях), у Йети - 405 л (1580 при слож. и 1760 если вообще вынуть сиденья), у Кашкая - 410 (1513)... где у кого вы увидели меньше?
на счет тигго - не спорю, китайцы еще не на том уровне, да и после их идиотского поднятия цены до 152000 - нет смысла брать...
дальше... если БЕЗОПАНОСТЬ для вам главное - то вам не на дастер надо смотреть - он набрал 3 балла, а как раз на йети, кашкай и тд и тп.
"Пакет: кожаная обивка сидений + кожаная оплетка руля** - ОБОВ`ЯЗКОВО (не в кам`яному віці же проживаємо)!" - если кожа, значит современный и крутой?))) кожа зимой холодит, а летом парит и к жопе прилипает))) так что есть и недостатки)
Дизель выгодно брать, если вы планируете много накатывать, так как учитывая отвратительно качество нашего дизеля и дорогое обслуживание...
Аватара пользователя
Professor
Сообщения: 125
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 17:05
Модель автомобиля: Duster 1.5 4x4 6MT Laureate + допи + хром накладки
Откуда: Киев

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Professor »

Bogdanish4e писал(а):
Professor писал(а):Всім доброго вечора та вітаю з Новим Роком та Різдвом Христовим!!!!! :)
На сьогоднішній день стоїть питання покупки автомобіля, незнав який брати, так розийшовся що вліз в марку Шкода - розглядав Йеті, машинка ніби нічого все прекрасно і їде непогано та рульожка на високому рівні, але машинка береться не тільки для того щоб їздити по місту, а й для того щоб по вихідним вирватися на дачу, на пікнік в ліс з всією сім`єю, взимку поїхати в Карпати або влітку на море, самі розумієте багажник повинен бути вмістким та мати непоганий об`єм бо буде забитий під зав`язку. Але ж в Йеті багажник хоч і має систему Варіо Флекс, але він замалий (такий як в Кашкаї), та має короткі звіси як спереду так і ззаду, а кліренс взагалі 180 мм.. Розглядав також Черрі Тіго, але тільки в салоні і більше не захотів туди вертатись, КИТАЙ - НІКОЛИ НЕ ПРИДБАЮ!!!!. Хочется машинку щоб в ній було по меньше електроніки, я їй не довіряю.
Є думка взяти Дастера в максимальній комплектації LAUREATE с дизельним двигуном, так як проживаю в місті затори на дорогах мені забезпечені, ну і добавити:
1. ПАКЕТ: Передние боковые подушки безопасности + датчик напоминания о не пристегнутом ремне переднего пассажира + преднатяжители передних ремней безопасности - ЦЕ НАЙГОЛОВНІШЕ (БЕЗПЕКА ПЕРШ ЗА ВСЕ).
2. Легкосплавные диски 16 дюймов + серебристые леера на крыше + серебристые накладки на зеркала заднего вида - Дастер в цих дисках виглядає більш гармонічно та красиво, а також вони йому придають можності. ІМХО
3. Пакет: кожаная обивка сидений + кожаная оплетка руля** - ОБОВ`ЯЗКОВО (не в кам`яному віці же проживаємо).
Підскажіть мені будь ласка чи правильний я роблю вибір в сторону дизельного двигуна, оскільки в інтернеті читав пости і зрозумів що люди більше купують бензиновий, так як 1.5 ДЦІ дуже прихотливий до якості дизельного палива, а в нашій країні дизель якось не дуже (хоча бензин іще та "бодяга")

Що порадите мені шановні автоаматори!!!!!!! ;)
не понятно... у дастера багажник 408 л (1570 - при сложенных задних сиденьях), у Йети - 405 л (1580 при слож. и 1760 если вообще вынуть сиденья), у Кашкая - 410 (1513)... где у кого вы увидели меньше?
на счет тигго - не спорю, китайцы еще не на том уровне, да и после их идиотского поднятия цены до 152000 - нет смысла брать...
дальше... если БЕЗОПАНОСТЬ для вам главное - то вам не на дастер надо смотреть - он набрал 3 балла, а как раз на йети, кашкай и тд и тп.
"Пакет: кожаная обивка сидений + кожаная оплетка руля** - ОБОВ`ЯЗКОВО (не в кам`яному віці же проживаємо)!" - если кожа, значит современный и крутой?))) кожа зимой холодит, а летом парит и к жопе прилипает))) так что есть и недостатки)
Дизель выгодно брать, если вы планируете много накатывать, так как учитывая отвратительно качество нашего дизеля и дорогое обслуживание...
По-перше: Раджу Вам звернутися до найближчого автосалона ШКОДА та НІССАН і порівняти обєми багажника, те, що пишуть на сайті повна нісенітниця, і тещо Йеті має систему ВАРІО ФЛЕКС його це не рятує, на вигляд він набагато меньший за Кашакаєвий, а про Дастеровський взагалі можна не говорити - він серед всіх двух моделей вище перечислених найбільший візуально, і сьогодні я в цьому переконався, багажник був забитий під завязку, а у мого друга (передньопривідний Кашкай) влізло тільки половина того що в мого влізло (ось Вам і офіційні розміри) - я ще представлю як би в мене був передньопривідний Дастер (в нього багажник більший ніж у передньопривідного) мабуть багаж помістився і мій і мого товариша.
По-друге: БЕЗПЕКА: це головне, але якщо йти лоб-в-лоб зі швидкістю понад 100 км. і більше, самі розумієте наслідки такої аварії, тому доказ ДАСТЕР-КАЄН, в ПОРШЕ ніхто не вижив.
По-третє: Кожа набагато практична, але якщо Ви не мали в машині кожаних сидінь, то тут розмовляти з Вами нічого, Ви все одно не зрозумієте. І влітку кожа не парить якщо у Вас тоноване скло і Ви маєте кондиціонер.
По-четверте: Дизель на сьогоднішній день, самий оптимальний варіант як і Дастер, оскільки ціни зараз - не адекват, витрата палива набагато меньша - різниця в місті - бензин/дизель 11 л. проти 6.3 (в мене), і конкурентів в ціновому діапозоні майже немає, а Туссан коштує дорого і наружній вигляд морально - застарів.
Как то так :D
Не торопись, не то вспотеешь и замерзнешь!
Мы все тянемся к лучшему, у меня Дастер дизель в максималке + кожа + накладки и .......!
Чем круче джып, тем дальше бежать за трактором!
Spirt
Сообщения: 1994
Зарегистрирован: 17 фев 2011, 14:37
Страна, Город: *******
Поблагодарили: 1 раз

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Spirt »

Professor писал(а):
Bogdanish4e писал(а):
Professor писал(а): По-четверте: Дизель на сьогоднішній день, самий оптимальний варіант як і Дастер, оскільки ціни зараз - не адекват, витрата палива набагато меньша - різниця в місті - бензин/дизель 11 л. проти 6.3 (в мене), і конкурентів в ціновому діапозоні майже немає, а Туссан коштує дорого і наружній вигляд морально - застарів.
Как то так :D
Я честно говоря не понимаю где вы взяли цифру 11 в городе, у меня на бензиновом расход 9,5 - 9,8 при обкатке. И поверьте разница бензин дизель не так велика. Хотя изначально планировался дизель, выбрал бензин и на то были весомые причины. Одна из них - это пробег в год не больше 15тыс.км.
Дизель выигрывает по силовой нагрузке и тяге, но бензину уступает в тех. обслуживании. А в целом если подвести итог то поддерживаю мнение что данную машину необходимо брать только 4/4.
Искусство - нельзя уничтожить!
---------------------------------
Изображение
Аватара пользователя
Professor
Сообщения: 125
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 17:05
Модель автомобиля: Duster 1.5 4x4 6MT Laureate + допи + хром накладки
Откуда: Киев

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Professor »

Spirt писал(а): Я честно говоря не понимаю где вы взяли цифру 11 в городе, у меня на бензиновом расход 9,5 - 9,8 при обкатке. И поверьте разница бензин дизель не так велика. Хотя изначально планировался дизель, выбрал бензин и на то были весомые причины. Одна из них - это пробег в год не больше 15тыс.км.
Дизель выигрывает по силовой нагрузке и тяге, но бензину уступает в тех. обслуживании. А в целом если подвести итог то поддерживаю мнение что данную машину необходимо брать только 4/4.
Незнаю як у Вас виходить 9.5 літров по місту, оскільки виробник в хар-ках вказував 10.4 (всі розуміють що треба добавити 1-2 літри додатково із-за нашим умов експлутування та якості бензину), але сам менеджер розповідав, що для Дастера цей бензиновий двигун не вдалий (власників зажигалки ні в якому разі не хочу образити), так як вага не маленька, а загрузочна маса + 500 кг. це не мало і він виходить слабенький, нехватає тяги, для бездоріжжя взагалі.... ОВОЩ! По трасі - навіть не обговорюється, а фінансові витрати перевищуюють бензиновий на 3-5 тисячі гривень. Як на мене різниця маленька (тому що всі ж їздять на море - в Карпати взимку), оскільки окупиться тільки на одній різниці витрати палива, а відчуття отримаєте набагато більше ніж від зажигалки. Якби на Дастер ставився бензиновий 1.8 або 2.0 - 130 конячок і більше взяв би не думаючи, оскільки тяги там би вистачило, а тут не риба-не м`ясо :?
Не торопись, не то вспотеешь и замерзнешь!
Мы все тянемся к лучшему, у меня Дастер дизель в максималке + кожа + накладки и .......!
Чем круче джып, тем дальше бежать за трактором!
Spirt
Сообщения: 1994
Зарегистрирован: 17 фев 2011, 14:37
Страна, Город: *******
Поблагодарили: 1 раз

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Spirt »

Заправляюсь на WOG - изначально расход был 10.4, после чего два раза сбрасывал таймер. 500км. всего наездил - как и писал выше расход 9,5-9,8 по городу. Я не доверяю мнению ОД и всегда делаю дополнительные выводы из разговора - свое мнение я высказал по этому поводу, сравнив 2 машины в бензиновом и дизельном варианте пришел к выводу что экономичнее в итоге с учетом моих наезженых 15тыс. км. в год для меня будет бенз ;)
Разница же ощутима будет лишь в мощьностных и тяговых характеристиках ВНЕ ДОРОГИ. Чем руководствовались Вы выбирая дизель, будет интересно услышать :)
Искусство - нельзя уничтожить!
---------------------------------
Изображение
Spirt
Сообщения: 1994
Зарегистрирован: 17 фев 2011, 14:37
Страна, Город: *******
Поблагодарили: 1 раз

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Spirt »

Насчет тяги признаюсь Вам по секрету - до этого ездил на Гольф Плюс 2007 г.в. 1.6 бензин, не считаю эту машину мясом т.к. ускорение вполне достаточное. Дак вот к чему я это пишу - после тест драйва понял, что по заявленным характеристикам Дастер в том же исполнение стартует не хуже, как будет держать трассу опишу позже потому как осталась совдеповская привычка - обкатка. (П.с. - больше 100 не напрягал машину.) Советую все же вам прочитать мат.часть - тогда Вам станет ясна разница между бензином и дизелем.
Искусство - нельзя уничтожить!
---------------------------------
Изображение
Аватара пользователя
Professor
Сообщения: 125
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 17:05
Модель автомобиля: Duster 1.5 4x4 6MT Laureate + допи + хром накладки
Откуда: Киев

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Professor »

Spirt По перше я накатую близько 30 тіс. в рік, по друге полюбляю виїхати на рибалку з батьком та тестем, а дорога туди не злегких, по друге полюбляю щоб вистачало тяги на низах (дизель мені це дає), також не малу роль грає витрата палива, на сьогодні пройшов тільки 430 км. і йде обкатка і я маю по місту лише 5.8 (сьогодні без заторів). Для того що я перелічив - цього вистачить. А ціна на ТО для мене не так грає велику роль, там 2 тис. там 1.5 тис., я вже з економив на покупці машини, придбавши майже за 25 тис. у.е., а планував за 28890 у.е., різниця ж є.
Не торопись, не то вспотеешь и замерзнешь!
Мы все тянемся к лучшему, у меня Дастер дизель в максималке + кожа + накладки и .......!
Чем круче джып, тем дальше бежать за трактором!
Spirt
Сообщения: 1994
Зарегистрирован: 17 фев 2011, 14:37
Страна, Город: *******
Поблагодарили: 1 раз

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Spirt »

Кто же рыбалку то не любит, либо горы (лыжи). Вы сами ответили на то что я вам хотел объяснить :)
1. На рыбалку куда ездите если не секрет?
Искусство - нельзя уничтожить!
---------------------------------
Изображение
Аватара пользователя
Professor
Сообщения: 125
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 17:05
Модель автомобиля: Duster 1.5 4x4 6MT Laureate + допи + хром накладки
Откуда: Киев

Re: Вибір двигуна

Непрочитанное сообщение Professor »

Spirt писал(а):1. На рыбалку куда ездите если не секрет?
Пруд Костопальня біля Білої Церкви (влітку)
Не торопись, не то вспотеешь и замерзнешь!
Мы все тянемся к лучшему, у меня Дастер дизель в максималке + кожа + накладки и .......!
Чем круче джып, тем дальше бежать за трактором!
Ответить