instruktor писал(а): ↑18 май 2023, 13:51
А що виставлено на нижньому скрині? Бо я щось не зафіксував, як у мене було с заводу.
"Мінімальний поріг виявлення заправки-1,5L" Як що калібрувати, то додавати по 1,5Л.
Це налаштування для мізків.
Для початку треба ж відкалібрувати поплавок. Байдуже що при цьому бачитмие панель, треба фактичні дані з поплавка зняти у всьому діапазоні.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
instruktor писал(а): ↑18 май 2023, 13:51
А що виставлено на нижньому скрині? Бо я щось не зафіксував, як у мене було с заводу.
"Мінімальний поріг виявлення заправки-1,5L" Як що калібрувати, то додавати по 1,5Л.
Я замітив що коли заливав по трохи то ДУТ реагував коли накопичувалося десь 1,2- 1,5 литра , там теж є якась похибка, тому якими порціями калібрувати - мабуть в межах 1-1,5л для макс точності і тоді вона буде коливаться в межах роздільної здатності ДУТ
Вложения
Если хочешь сделать что-то хорошо, сделай это сам.
Цікаве поєднання ID046 та ID007: на більш новому "Software number", версія ПО нижча.
Хоча, мабуть, "Software version" актуально для даного "Software number".
duster_dash_id.jpg (55.91 КБ) 2825 просмотров
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
d.lus писал(а): ↑18 май 2023, 14:12
Приборку перезавантажував після того?
Автоматом переавантажується після натискання "yes".
Ну ХЗ... Як мінімум, "л/км" чи "км/л" має змінювати відображення витрати пального.
Pvv63 писал(а): ↑18 май 2023, 14:24
Я замітив що коли заливав по трохи то ДУТ реагував коли накопичувалося десь 1,2- 1,5 литра , там теж є якась похибка, тому якими порціями калібрувати - мабуть в межах 1-1,5л для макс точності і тоді вона буде коливаться в межах роздільної здатності ДУТ
Може то не похибка, а сегменти на резистивній доріжці.
1л для площі баку - це зовсім трохи по висоті.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Просто трохи нагадаю на тему доливу "в дорозі" ... на 1 Дастері якщо не вимкнути запалення під час заливу в бак пального показники не змінюються - мізки не сприймають цю інформацію (мабуть вважається, що долив під час руху неможливий ). Тому показники приходять в норму тільки через деякий час, або через скидання клеми (коригуються чи ні показники після проводження тесту приборки вже не пам"ятаю). Якщо під доливом в "дорозі" маєте на увазі саме долив в бак при працюючому двигуні то можливо якраз через це похибка в показниках.
Pvv63 писал(а): ↑18 май 2023, 16:02
не зрозумів який номер,і куди дивитися ? Це відпвідь на ваше запитання "де дивитися" - в меню Identifications для приборки.
Номер блоку. В EcuTweaker некоректно воно працює. Вище (про Freeshift) писав чому
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини