Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Не нашел подходящего раздела, задай свой вопрос тут.
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение d.lus »

Aseen писал(а): 23 окт 2023, 10:41 Зрозумів, дивлюсь ви прям в темі, треба буде також детальніше про моторні оливи і т.д, цікаво стало. Ну в мене зараз залите Helix Diesel Ultra 5W-40, там по допускам:ACEA: A3/B4, та RN0700 , RN0710, ну і ВАГовські ще якісь.
Я працюю технічним спеціалістом в галузі автомобільних ПММ.
Там багато чого заплутано, взаємопов'язано, а ще не сходиться зі звичними гаражними переконаннями :mrgreen:
A3/B4 - якщо без сажі, то ок. По ФВ там може бути тільки 502.00/ 505.00 і плюс Мерсівський 229.3 чи 229.5
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение d.lus »

Трошки про каністри та етикетки Тотала та Ельфа.

Якось так сталося, що в офісі опинилися одночасно декілька каністр Total та Elf різного об'єму та з різних заводів. Захотілось підсумувати їх особливості.
Тоталь якось особливо не заморочуються з наклеюванням етикеток, особливо на 4л та 5л каністри. Для них цілком нормальними є пухирі повітря під етикетками чи взагалі трохи відклеєні края.
При цьому, на маслах румунського розливу етикетки зазвичай акуратніші, ніж на бельгійському чи французькому.
На всіх літрушках все значно краще та акуратніше.
Наприклад, оце - нормальне явище. Саме це масло було привезено Тотал Україна на замовлення, розлив - вересень 2023 року.
sticker_b.jpg
На фото:
- Total Quartz Ineo Long Life 0w-30 5л, Бельгія
- Total Quartz Ineo First 0w-20 4л, Бельгія
- Total Quartz Ineo ECS 5W-30 4л, Румунія
- Elf Evolution Full-tech FE 5W-30 5л, Румунія
- Total Traxium Dual 9 FE 75W-90 1л, Франція
- Elf Evolution Full-Tech FE 1л, Румунія (порожня чиста)
- Elf Tranself NFX 75W 1л, Бельгія (порожня чиста)
- Elf Evolution 900 FT 5w-40 1л, Франція (порожня чиста)

Отже,
- каністри у румунського, бельгійського та французького масел різні;
- каністри 4л та 5л з одного бельгійського заводу явно різного виробника;
- каністри з Румунії мені видаються приємнішими та дещо акуратнішими, однак:
- якість лиття спец.символів на донишку румунських каністр менш якісне, менш чітке, "розмазане", аніж на бельгійських чи французьких;
- судячи з маркування каністр, 5л з Бельгії та 1л з Франції мають одного виробника каністр, 4л з Бельгії - другого, Румунія - третього;
- найакуратнішими мені здаються літрушки.

4л каністри з Бельгії та Румунії.
На всіх фото Бельгія - зверху чи зліва, Румунія - знизу чи справа.
4l-00p.jpg
4l-01p.jpg
4l-01p.jpg (34.9 КБ) 1060 просмотров
4l-02p.jpg
4l-03p.jpg
4l-04p.jpg
4l-04p.jpg (76.06 КБ) 1060 просмотров
4l-05p.jpg
4l-06p.jpg
4l-07p.jpg
4l-07p.jpg (35.4 КБ) 1060 просмотров
4l-08p.jpg
4l-08p.jpg (43.14 КБ) 1060 просмотров
4l-09p.jpg
4l-09p.jpg (38.24 КБ) 1060 просмотров
4l-10p.jpg
4l-10p.jpg (49.5 КБ) 1060 просмотров
4л та 5л каністри з бельгійського заводу.
Товстіша - 5л, тонкіша - 4л.
45l-01p.jpg
45l-01p.jpg (22.61 КБ) 1060 просмотров
45l-02p.jpg
45l-03p.jpg
5л каністри з бельгійського та румунського заводу
Знову, Бельгія - зліва чи зверху, румунія - справа чи знизу.
Там, де Тотал та Ельф, то Тотал - бельгійський, Ельф - румунський

Також кидається в очі різна кількість наливу по мірній лінійці. У бельгійського розливу налито явно менше. Чим це викликано і де скільки залито реально, достовірно сказати не можу - на заміряв об'єми.
За вагою різниця - 50г (зважував особисто на одних вагах). Однак, враховуючи, що різні масла мають різну щільність, а каністри з різних заводів - різну вагу, різниця об'єму виходить мізерна.
Що ж до різного рівня наливу, то каністри різних заводів явно мають дещо різний... конструктив (внутрішній об'єм).
І це не питання конкретно цих каністр: всі 5л з Більгії та всі 5л з Румунії залити однаково.
Фактична вага 5л каністри Elf румунського виробництва складає 220г.
5l-01p.jpg
5l-01p.jpg (23.93 КБ) 1025 просмотров
5l-02p.jpg
5l-02p.jpg (19.62 КБ) 1025 просмотров
5l-03p.jpg
5l-04p.jpg
5l-04p.jpg (23.13 КБ) 1025 просмотров
5l-01pa.jpg
5l-01pa.jpg (21.95 КБ) 1025 просмотров
5l-02pa.jpg
1л, 4л та 5л
1л - Франція, 4л - Бельгія, 5л - Бельгія
15l-01.jpg
15l-01.jpg (23.26 КБ) 1060 просмотров
15l-02.jpg
15l-02.jpg (21.57 КБ) 1060 просмотров
Апдейт 26.10.2023
Три 1л каністри Elf. Всі три чарівним чином виявились з різних заводів розливу.
Виробник саме каністр - теж різний. Вага теж трошки відрізняється, але всі в межах 70-75 грамів.
Зліва - направо/ зверху - вниз: Франція - Бельгія - Румунія
1l-01p.jpg
1l-02p.jpg
1l-03p.jpg
1l-04p.jpg
1l-04p.jpg (34.26 КБ) 1003 просмотра
Фото в більшому розмірі - на Google Drive
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение d.lus »

У Elf Evolution Full-Tech FE була змінена рецептура.
Основна зміна, яка була помічена: з рецептури зникли естери.

Зміна відбулась десь у 2022-2023 році. Точніше сказати складно через відсутність офіційної інформації та різнобій дат в TDS та SDS.
З "і на біса нам той 504/507 з таким Ельфом" перетворилось на "просто хороший продукт".

Апдейт.
Масло не стало "поганим". Так, воно стало гіршим в абсолютному вимірі, але за адекватних інтервалів це все ще достойний продукт, кращий за деяких (в тому числі і більш "крутих") конкурентів.

В рецептурі 2022 року:
- bis(nonylphenyl)amine в кількості <5%
- reaction mass of isomers of: C7-9-alkyl 3-(3,5-di-tertbutyl-4-hydroxyphenyl) propionate в кількості <3%

В рецептурі 2023 року
- bis(nonylphenyl)amine - зникли повінстю
- reaction mass of isomers of: C7-9-alkyl 3-(3,5-di-tertbutyl-4-hydroxyphenyl) propionate - залишились в тій же кількості <3%

Обидва ці компоненти - це антиоксиданти, в народі відомі як "естери".
Последний раз редактировалось d.lus 10 янв 2024, 12:41, всего редактировалось 1 раз.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Aseen
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 04 сен 2023, 08:55
Модель автомобиля: Duster 4x4 1.5 dCi (110 л.с) мкпп6
Страна, Город: Харьков

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение Aseen »

Ого как у Тотала і Ельфа все складно, це ще треба розбиратись, з якого заводу яке воно має бути. Шелл в цьому плані простіше, коли шукав як перевірить на підробку зрозумів що в Шелл всього 2 вида каністр: одна яка вироблять в рашці, але вони до нас не поставлялись і інша Європейська яка в нас і продається, ось порівняння. Ну і на наших каністрах є наліпка/код через який онлайн перевіряєш каністру на оригінальність. Причому знайомий в Польші, так ось там коду на каністрах нема, як так поняв це тільки для нашого ринку зробили, такий захист від підробок, а так каністри однакові як і завод виробник.
Вложения
ш2.jpg
ш2.jpg (31.58 КБ) 931 просмотр
ш1.jpg
ш1.jpg (44.26 КБ) 931 просмотр
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение d.lus »

Aseen писал(а): 02 ноя 2023, 09:19 Ого как у Тотала і Ельфа все складно, це ще треба розбиратись, з якого заводу яке воно має бути.
Нюанси великих компаній з багатьма блендинговими заводами.
І я їх розумію: возити туди-сюди поржні каністри (скажімо, з Румунії у Францію) дуже нерентабельно, дешевше по місцю виготовляти.
Завод (країна) розливу визначається маркуванням на каністрі і, в цілому, один і той саме продукт в одній і тій же фасовці, до нас іде завжди з одного заводу.
Але от різна фасовка може бути з різних заводів. Приклад: Elf Evo 900 FT. 5л - Румунія, 1л - Франція (сам офігів).
Aseen писал(а): 02 ноя 2023, 09:19 Шелл в цьому плані простіше, коли шукав як перевірить на підробку зрозумів що в Шелл всього 2 вида каністр: одна яка вироблять в рашці, але вони до нас не поставлялись і інша Європейська яка в нас і продається, ось порівняння. Ну і на наших каністрах є наліпка/код через який онлайн перевіряєш каністру на оригінальність. Причому знайомий в Польші, так ось там коду на каністрах нема, як так поняв це тільки для нашого ринку зробили, такий захист від підробок, а так каністри однакові як і завод виробник.
Хіба у Шелла всього один завод в Європі? :?
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Aseen
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 04 сен 2023, 08:55
Модель автомобиля: Duster 4x4 1.5 dCi (110 л.с) мкпп6
Страна, Город: Харьков

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение Aseen »

d.lus писал(а): 02 ноя 2023, 11:27
Aseen писал(а): 02 ноя 2023, 09:19 Шелл в цьому плані простіше, коли шукав як перевірить на підробку зрозумів що в Шелл всього 2 вида каністр: одна яка вироблять в рашці, але вони до нас не поставлялись і інша Європейська яка в нас і продається, ось порівняння. Ну і на наших каністрах є наліпка/код через який онлайн перевіряєш каністру на оригінальність. Причому знайомий в Польші, так ось там коду на каністрах нема, як так поняв це тільки для нашого ринку зробили, такий захист від підробок, а так каністри однакові як і завод виробник.
Хіба у Шелла всього один завод в Європі? :?
Я бачив декілька точно, це Німеччина і Іспанія здається якісь лінійки мастил (в єпіку читав етикетки), може й більше є але я не бачив. Я про те що в Європейського Шелла який до нас везуть, відрізняють від ру. Ну і як я зрозумів, наприклад якщо олива Shell Helix HX8 ECT 5W-30 то вона буде зроблена на заводі в німеччині, на інших її не роблять. На Шелл ультра 5в40 дизельну що я собі залив, теж виробництво Німеччині, як би інші заводи були б ще, то були б маркування на каністрі по логіці.
Вложения
дт.jpg
дт.jpg (79.75 КБ) 892 просмотра
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение d.lus »

Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 09:58 Я бачив декілька точно, це Німеччина і Іспанія здається якісь лінійки мастил (в єпіку читав етикетки), може й більше є але я не бачив.
І у продуктів з на стільки різних заводів абсолютно ідентичні каністри? Невже вони порожні каністри возять туди-сюди по всій Європі? Цікава у них логістика...
У Арала каністри однакові для обох заводів, але вони там недалеко один від одного - Бохум та Гамбург. Майже все йде з Гамбургу.
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 09:58 Я про те що в Європейського Шелла який до нас везуть, відрізняють від ру.
Ну і добре. Кацапського Тоталя у нас теж ніколи не було (поки Тотал працював на болотах).
Судячи з етикетки, Шелл досі працює на кацапському ринку? Наявність ру мови.
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 09:58 Ну і як я зрозумів, наприклад якщо олива Shell Helix HX8 ECT 5W-30 то вона буде зроблена на заводі в німеччині, на інших її не роблять. На Шелл ультра 5в40 дизельну що я собі залив, теж виробництво Німеччині, як би інші заводи були б ще, то були б маркування на каністрі по логіці.
Я ніколи не вивчав маркування Шелла, треба заглиблюватись як вони що маркують.
На прикладі Тотала: у них саме країна походження вказана або в "книжечці" ззаду в українській мові (бо у нас законодавство зобов'язує вказувати саме країну виробництва, а не реєстрації бренду чи абстрактне "EU"), або по лезерному/фарбовому маркуванню каністри - там в перших символах зашифрований завод. Як у Шелла не знаю.
Німецький - і німецький, і добре. У адекватних виробників, в принципі, байдуже з якого заводу - продукт буде однаковим (на подив, навіть кацапський Тотал був чи не повністю ідентичним європейському).

Пс. ну не можу я промовчати, мене аж тіпає він написів "дизель" на каністрах. "Дизельного" там лише напис на етикетці. Саме масло ідентичне до "не дизельної" ультри :)
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Аватара пользователя
instruktor
Модераторы
Модераторы
Сообщения: 6805
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Оболонь.
Контактная информация:

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение instruktor »

Побачив маркетолога- вбий його капцем! :D
Умом россию не понять, да и не стоит утруждаться. У ней особенная стать, кругом насрать и не признаться!

Был Дастер 2010-го года 8 лет и 11 дней. 8-)
Изображение
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1367
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение d.lus »

instruktor писал(а): 03 ноя 2023, 10:24 Побачив маркетолога- вбий його капцем! :D
Воно-то так, але в цьому випадку маркетологи дають людям те, чого вони хочуть.
Багато людей хочуть "масло для дизеля". І не важливо до якого дизеля, які там допуски, специфікації, в'язкості. Плюс-мінус свіжий, скажімо, Пижовський дизель та Мерседесівський - це дуже різні речі.
"Для дизеля".
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Aseen
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 04 сен 2023, 08:55
Модель автомобиля: Duster 4x4 1.5 dCi (110 л.с) мкпп6
Страна, Город: Харьков

Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.

Непрочитанное сообщение Aseen »

d.lus писал(а): 03 ноя 2023, 10:07
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 09:58 Я бачив декілька точно, це Німеччина і Іспанія здається якісь лінійки мастил (в єпіку читав етикетки), може й більше є але я не бачив.
І у продуктів з на стільки різних заводів абсолютно ідентичні каністри? Невже вони порожні каністри возять туди-сюди по всій Європі? Цікава у них логістика...
У Арала каністри однакові для обох заводів, але вони там недалеко один від одного - Бохум та Гамбург. Майже все йде з Гамбургу.
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 09:58 Я про те що в Європейського Шелла який до нас везуть, відрізняють від ру.
Ну і добре. Кацапського Тоталя у нас теж ніколи не було (поки Тотал працював на болотах).
Судячи з етикетки, Шелл досі працює на кацапському ринку? Наявність ру мови.
Aseen писал(а): 03 ноя 2023, 09:58 Ну і як я зрозумів, наприклад якщо олива Shell Helix HX8 ECT 5W-30 то вона буде зроблена на заводі в німеччині, на інших її не роблять. На Шелл ультра 5в40 дизельну що я собі залив, теж виробництво Німеччині, як би інші заводи були б ще, то були б маркування на каністрі по логіці.
Я ніколи не вивчав маркування Шелла, треба заглиблюватись як вони що маркують.
На прикладі Тотала: у них саме країна походження вказана або в "книжечці" ззаду в українській мові (бо у нас законодавство зобов'язує вказувати саме країну виробництва, а не реєстрації бренду чи абстрактне "EU"), або по лезерному/фарбовому маркуванню каністри - там в перших символах зашифрований завод. Як у Шелла не знаю.
Німецький - і німецький, і добре. У адекватних виробників, в принципі, байдуже з якого заводу - продукт буде однаковим (на подив, навіть кацапський Тотал був чи не повністю ідентичним європейському).

Пс. ну не можу я промовчати, мене аж тіпає він написів "дизель" на каністрах. "Дизельного" там лише напис на етикетці. Саме масло ідентичне до "не дизельної" ультри :)
Не знаю я не вникав, але наче Шелл пішов з Рушки бо коли шукав тести на ютубі то бачив що там нили, шо тепер мало нормального мастила залишилось в продажі, треба буди глянути. Але з ЕС туди точно він не їхав бо там же наче свій завод був. А на рахунок логісти не знаю, може вони не катають каністри туди сюди. Як я розумію кожен завод робить якусь номенклатуру оливи Шелл, а не всю лінійку, може залежить від сировини.
Ответить